Burmistrz Strzelna ogłasza przetarg
- Adres: 88-320 Strzelno, ul. Cieślewicza 2
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3182200 , fax. 052 3182202
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Strzelna
ul. Cieślewicza 2 2
88-320 Strzelno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3182200, fax. 052 3182202
REGON: 00052891300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej na nową drewnianą w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. dra. Jakuba Cieślewicza w Strzelnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego jest wykonanie wymiany starej stolarki okiennej drewnianej na nową drewnianą w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Strzelnie. Zakres zamówienia obejmuje: -wykucie z muru istniejących ościeżnic drewnianych - 67 szt. -montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych z drewna sosnowego na mikrowczepy kolor biały z obróbką obsadzenia - 67 szt. o łącznej powierzchni 149,27 m2, -osadzenie podokienników drewnianych wewnętrznych - o łącznej długości 87,40 m2, Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1, oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 2. Wymiary stolarki okiennej i drzwiowej przedstawione są w wykazie stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji (wymiary podano w świetle węgarka w cm?). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu jest obowiązek wplaty wadium w wysokości 2.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp (Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji). 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)wykaz zrealizowanych robót budowlanych (na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 1b do niniejszej specyfikacji) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie, 6)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwi wejściowych oraz wykonanie izolacji pionowej ścian piwnic w budynku Collegium Minus przy ul. Fosa Staromiejska 1a w Toruniu
Dodano: 2016-06-03 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Włocławek - II etap
Dodano: 2014-10-13 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w zasobie mieszkaniowym Gminy Miasto Włocławek
Dodano: 2014-07-11 - Wykonanie wymiany stolarki okiennej oraz wycinki drzew na terenie kompleksu biurowo - usługowego przy ul. Brzeźnej 3 w Łodzi.
Dodano: 2011-10-21 - Wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły podstawowej
Dodano: 2011-10-19 - Wymiana okien drewnianych na okna PCW z parapetami (18 szt.) w budynkach przy ul. Chodkiewicza 30 blok A, B, i Niemcewicza 5 w Bydgoszczy.
Dodano: 2011-09-07 - DOSTAWA I MONTAŻ STOLARKI OKIENNEJ PCV WRAZ Z NAWIEWNIKAMI ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ W BYDGOSZCZY.
Dodano: 2011-09-01 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach komunalnych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu
Dodano: 2011-07-26 - DOSTAWĘ I MONTAŻ STOLARKI OKIENNEJ PCV WRAZ Z NAWIEWNIKAMI ORAZ STOLARKI DRZWIOWEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZASOBIE ODDZIAŁU REGIONALNEGO WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ W BYDGOSZCZY
Dodano: 2011-07-19 - Dostawa nowej stolarki okiennej z PCV do budynku Przedszkola nr 2 przy ul. Kościuszki 3 w Strzelnie
Dodano: 2011-07-18