Urząd Gminy Iwonicz Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 435-02-12, 435-03-28
- Data zamieszczenia: 2010-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój
Aleja Słoneczna 28 28
38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 013 435-02-12, 435-03-28 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz poprawa systemu wentylacji grawitacyjnej w budynkach szkół w Iwoniczu, Iwoniczu-Zdroju i Lubatówce - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: /Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz poprawa systemu wentylacji grawitacyjnej w budynkach szkół w Iwoniczu, Iwoniczu-Zdroju i Lubatówce/ 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - skucie tynków wewnętrznych ościeży, - demontaż okien i drzwi, - osadzenie okien i drzwi podlegających wymianie, - uzupełnienie tynków ościeży wraz z przemalowaniem, - osadzenie zewnętrznych podokienników blaszanych z wykorzystaniem istniejących (nowe podokienniki montowane będą podczas docieplenia ścian zewnętrznych), - wywóz materiałów z rozbiórki, - dostawę okien i drzwi. Osadzenie okien i drzwi podlegających wymianie: Iwonicz-Zdrój Okna PCV - 27,829m2 drzwi aluminiowe - 7,170m2 Iwonicz Okna PCV - 34,474m2 drzwi aluminiowe - 8,897m2 Lubatówka Okna PCV - 266,121m2 drzwi aluminiowe - 7,602m2 montaż nawiewników higrosterowaych 50szt. 3.2. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, 2) wykonania wszystkich prac budowlanych wraz z oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, 3) uporządkowania terenu budowy i otoczenia po zakończeniu robót, 4) wykonania robót budowlanych i montażowych w sposób nie kolidujący z działalnością szkoły, 5) usunięcia na własny koszt awarii i ich skutków jeżeli zostały spowodowane Jego działalnością, 6) złożenia w jednym egzemplarzu dokumentacji powykonawczej zawierającej: oświadczenie kierownika budowy, protokół wprowadzenia na budowę i odbiorów technicznych wszystkich robót, aprobaty techniczne, wyniki pomiarów, badań, atesty techniczne, certyfikaty badań, , dokumentację techniczną powykonawczą itp., 7) zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. UWAGA! Prace będą prowadzone w obiektach czynnych, dlatego może zachodzić potrzeba uzgodnienia prac z dyrektorami szkół. 3.2. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - (kosztorysy ślepe, specyfikacje techniczne, dokumentacja techniczna) do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA! W załączniku nr 9 została zamieszczona między innymi dokumentacja techniczna termomodernizacji. Wykonawca podczas przygotowywania oferty powinien zapoznać się z zakresem robót dotyczącym wymiany stolarki okiennej i drzwiowej. Uwaga!: Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w Specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji technicznej. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych); b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa); d) parametrów technicznych (np.: wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, natężenie światła itp.); e) wyglądu (struktura, faktura, barwa); 3.3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed?miotem zamówienia. 3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej: a) na roboty 36 miesięcy, b) na wyroby i urządzenia - zgodnie z okresem oferowanym przez producenta, jednak nie krótszym niż 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwonicz-zdroj.pl zakładka BIP/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja zagrożeń pożarowych w DS IKAR
Dodano: 2015-11-13 - przebudowa zabytkowego pałacu i zmiana sposobu użytkowania na bazę Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2015-10-02 - Wymiana stolarki okiennej w istniejącym budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w m. Piwoda
Dodano: 2015-09-25 - Wymiana stolarki okiennej w budynku C4
Dodano: 2015-07-28 - Wymiana ślusarki drzwiowej oraz remont stolarki okiennej w Domu Studenckim Aviata Politechniki Rzeszowskiej w Jasionce
Dodano: 2015-07-20 - Termomodernizacja Przedszkola Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 7 w Tarnobrzegu oraz ułożenie kostki betonowej wraz z wymianą części ogrodzenia przy Przedszkolu Nr 2 ul. Kochanowskiego 7 w Tarnobrzegu
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa i montaż ślusarki okiennej i drzwiowej, aluminiowej oraz wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, w pomieszczeniu niecki basenowej obiektu krytej pływalni przy ul. 22-Stycznia 8 w Przemyślu
Dodano: 2015-04-30 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 7 przy ul. Zwierzynieckiej 4 w Tarnobrzegu.
Dodano: 2015-03-26 - Remont stolarki okiennej i drzwiowej w Domach Studenckich Akapit i Arcus Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2014-10-31 - Wykonanie przeszklonych ścianek działowych I piętra w budynku Inkubatora przemysłowego Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego, wykonanie opaski odwadniającej wokół budynków hali przemysłowej i inkubatora przemysłowego wraz z utwardzeniem terenu pomiędzy budynkami oraz rozbudowa linii kablowej teletechnicznej do Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego.
Dodano: 2014-10-17