Powiat Głogowski ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Sikorskiego 21
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7282801 , fax. 076 7282817
- Data zamieszczenia: 2010-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Głogowski
ul. Sikorskiego 21 21
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 7282801, fax. 076 7282817
REGON: 39065211100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.glogow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja Zespołu Szkół im. Wyżykowskiego w Głogowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja Zespołu Szkół im. Wyżykowskiego w Głogowie, Przedmiotem zamówienia jest: -demontaż ościeży drewnianych - 775 m2 -demontaż podokienników z lastryko - 448, 9 m -montaż okien rozwieralnych i uchylno - rozwieralnych z PCV z obróbką - 765, 7 m2 -montaż podokienników granitowych - 423, 8 m -montaż drzwi aluminiowych z obróbką - 7 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie: 12 056,00 zł. Słownie: dwanaście tysięcy pięćdziesiąt sześć złotych 00/100.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sbip.pl/nglogowsp/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w lokalach mieszkalnych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie, dostawa i montaż elementów aranżacji w Pawilonie Czterech Kopuł przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu
Dodano: 2016-04-05 - Wykonanie, dostawa i montaż elementów aranżacji w Pawilonie Czterech Kopuł przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu
Dodano: 2016-03-18 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie bram w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław; znak postępowania: WM/SZP/PN/77/2015/G
Dodano: 2015-12-21 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie bram w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław; znak postępowania: WM/SZP/PN/72/2015/G
Dodano: 2015-11-05 - Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie bram w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław; znak postępowania: WM/SZP/PN/71/2015/G
Dodano: 2015-11-05 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku mieszkalnym przy ul. Łukasińskiego 16 we Wrocławiu -ZZK - WP/3400/143/15.
Dodano: 2015-10-01 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Łukasińskiego 6, 10 i 16 we Wrocławiu. ZZK-WP/3400/135/15
Dodano: 2015-09-03 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych zarządzanych przez ZZK
Dodano: 2015-08-28 - Wymiana stolarki okiennej w budynku użytkowym przy ul. Ruskiej 46A we Wrocławiu (na elewacjach oznaczonych jako B1, B2 i C). ZZK-WP/3400/120/15
Dodano: 2015-08-25