Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach I etapu termomodernizacji Zespołu Szkół Elektrycznych w Białymstoku, Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2014-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach I etapu termomodernizacji Zespołu Szkół Elektrycznych w Białymstoku, Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej oraz stolarki drzwiowej wewnętrznej przedsionków wraz z wykonaniem prac budowlanych bezpośrednio z tym związanych w zespole budynków szkolnych. 1.1 Istniejąca stolarka okienna jest drewniana, zespolona, trzyszybowa, a stolarka drzwiowa z profili aluminiowych w ramie stalowej lub drewniana w ramie stalowej. Parapety wewnętrzne lastrykowe i okapniki zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej - do pozostawienia. 1.2 Zaprojektowana stolarka okienna z wysokoudarowych, min. 5-komorowych profili PCV, w kolorze białym, z rozszczelnieniem na okuciach przez ustawienie klamki, zapewniającym mikrowentylację, U mniejsze równe 1,5 W/m?K. 1.3 Stolarka drzwiowa z profili aluminiowych zgodnie z dokumentacją projektową. 2. Informacje dotyczące obiektu: budynek A dydaktyczny, czterokondygnacyjny, podpiwniczony: powierzchnia zabudowy - 816,80 m? powierzchnia netto - 3 388,90 m? kubatura brutto - 13 997,00 m? budynek B łącznik pomiędzy budynkami dydaktycznymi A i C, czterokondygnacyjny, podpiwniczony, z dobudówką parterową na świetlicę: powierzchnia zabudowy - 553,10 m? powierzchnia netto - 1 293,40 m? kubatura netto - 5 786,00 m? budynek C dydaktyczny, czterokondygnacyjny, podpiwniczony: powierzchnia zabudowy - 636,80 m? powierzchnia netto - 2 344,50 m? kubatura brutto - 10 018,00 m? budynek sali gimnastycznej jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony, zaplecze sali dwukondygnacyjne, łącznik pomiędzy salą gimnastyczną, a budynkiem C jest jednokondygnacyjny i nie podpiwniczony : powierzchnia zabudowy - 1 046,00 m? powierzchnia netto - 1 337,70 m? kubatura brutto - 9 971,00 m? Uwagi: 1) przed sporządzeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie inwestycji, 2) materiały z rozbiórki wykonawca zutylizuje we własnym zakresie, za wyjątkiem elementów metalowych, które protokolarnie przekaże dyrekcji szkoły. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, w tym w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanej przez Usługi Projektowe - Lech Żendzian z Białegostoku, stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 5-letniej gwarancji na wykonane roboty. 5. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 6. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 7. Wykonawca winien wypełnić załącznik nr 5 do SIWZ niezależnie od tego, czy oferowane przez niego rozwiązania są równoważne w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, czy też są zgodne z dokumentacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wraz z kopią załączyć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach