Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pawilonie chorych D i budynku administracji

Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Grunwaldzka 48
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3562451 do 57 , fax. 034 3562880
  • Data zamieszczenia: 2010-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Neuropsychiatryczny im. dr Emila Cyrana w Lublińcu
    ul. Grunwaldzka 48 48
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 3562451 do 57, fax. 034 3562880
    REGON: 00029278700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsnlc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pawilonie chorych D i budynku administracji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pawilonie chorych D i budynku administracji. Zadanie podzielone jest na dwie części: część I - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w pawilonie chorych D; część II - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku administracji. Całość robót należy wykonać zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz zestawieniem stolarki (odpowiednie załączniki do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości dla: Części I - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W PAWILONIE CHORYCH D 8 400,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy czterysta); Części II - WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU ADMINISTRACJI 2 600,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące sześćset)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsnlc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach