Urząd Gminy Czermin ogłasza przetarg
- Adres: 39-304 Czermin,
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 7741922 , fax. 017 7741921
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czermin
39-304 Czermin, woj. podkarpackie
tel. 017 7741922, fax. 017 7741921
REGON: 00053603100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czermin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej w Ziempniowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej w Ziempniowie OKNA PCV ; Okna wykonać z profili PVC (min. pięciokomorowych) w kolorze białym zgodnie z załączoną specyfikacją o WSP. U<1,5 w/m2K,wyposażone w szyby zespolone jednokomorowe (okna Sali gimnastycznej wyposażyć w szybę bezpieczną), okucia obwiedniowe oraz nawiewniki higrosterowane o wydajności 30m3(35szt) Ślusarka aluminiowa : Drzwi zewnętrzne wykonać w kolorze brązowym profili z tzw.(ciepłego aluminium)o szerokości ramy min. 60mm; - drzwi główne wejściowe z naświetleniem wykonać w części (ok. ?) przeszklone szybą obustronnie bezpieczną , wyposażone w 2 zamki ( w tym 1 wkładka klasy B),antabę i samozamykacz - drzwi zaplecza kuchennego wykonać bez przeszkleń (pełne),wyposażenie j.w. Drzwi wewnętrzne wykonać w kolorze brązowym z tzw. (zimnego aluminium),skrzydła drzwiowe w części (ok.1/2) przeszklone szybą bezpieczną, wyposażone w 2 zamki, antabę i samozamykacz. - Oferowane okna i ich elementy muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne (ITB )i certyfikaty; - Certyfikat bezpieczeństwa dla okuć okiennych - Certyfikat bezpieczeństwa na szyby zespolone jednokomorowe - Atest higieniczny PZH stwierdzający możliwość stosowania produktu do pomieszczeń na pobyt stały ludzi w szczególności w pomieszczeniach oświatowo-wychowawczych użyteczności publicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a)potwierdzą, w załączonym do oferty wykazie wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót z zakresu wykonywania robót tożsamych z zamówieniem o wartości powyżej 80 000,00 , z podaniem ich wartości , przedmiotu, zakresu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. b)udzielą gwarancji na wykonane roboty - min. 36 miesięcy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia, wymagane jest przestawienie aktualnych, wymienionych w Załączniku Nr 3 dokumentów. Dokumenty to mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINALEM i poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej tekst przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/ug_czermin
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja zagrożeń pożarowych w DS IKAR
Dodano: 2015-11-13 - przebudowa zabytkowego pałacu i zmiana sposobu użytkowania na bazę Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2015-10-02 - Wymiana stolarki okiennej w istniejącym budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w m. Piwoda
Dodano: 2015-09-25 - Wymiana stolarki okiennej w budynku C4
Dodano: 2015-07-28 - Wymiana ślusarki drzwiowej oraz remont stolarki okiennej w Domu Studenckim Aviata Politechniki Rzeszowskiej w Jasionce
Dodano: 2015-07-20 - Termomodernizacja Przedszkola Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 7 w Tarnobrzegu oraz ułożenie kostki betonowej wraz z wymianą części ogrodzenia przy Przedszkolu Nr 2 ul. Kochanowskiego 7 w Tarnobrzegu
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa i montaż ślusarki okiennej i drzwiowej, aluminiowej oraz wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, w pomieszczeniu niecki basenowej obiektu krytej pływalni przy ul. 22-Stycznia 8 w Przemyślu
Dodano: 2015-04-30 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 7 przy ul. Zwierzynieckiej 4 w Tarnobrzegu.
Dodano: 2015-03-26 - Remont stolarki okiennej i drzwiowej w Domach Studenckich Akapit i Arcus Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2014-10-31 - Wykonanie przeszklonych ścianek działowych I piętra w budynku Inkubatora przemysłowego Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego, wykonanie opaski odwadniającej wokół budynków hali przemysłowej i inkubatora przemysłowego wraz z utwardzeniem terenu pomiędzy budynkami oraz rozbudowa linii kablowej teletechnicznej do Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego.
Dodano: 2014-10-17