Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach

Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 02456 Warszawa, ul. Czereśniowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 716 100 , fax. 225 716 101
  • Data zamieszczenia: 2017-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Czereśniowa 98
    02456 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 716 100, fax. 225 716 101
    REGON: 674282000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: państwowa jednostkaorganizacyjnaposiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej na parterze i poddaszu oraz stolarki drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Odział Siedlce. Budynek stanowiący siedzibę MODR O/Siedlce jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-185, decyzją z dnia 23.05.1977 r., jako cenny przykład architektury użyteczności publicznej okresu międzywojennego. Prace będą prowadzone na podstawie Decyzji Prezydenta Miasta Siedlce Nr 116/2015 z dnia 21.05.2015 r. zatwierdzającej projekt budowlany oraz udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa – część opisowa oraz część rysunkowa (w części dotyczącej wymiany okien na parterze i poddaszu oraz drzwi zewnętrznych w budynku MODR O/Siedlce), b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części dotyczącej wymiany okien na parterze i poddaszu oraz drzwi zewnętrznych w budynku MODR O/Siedlce), c) przedmiar robót. Zamawiający wymaga, żeby wygląd montowanych okien oraz ich kolor i odcień były identyczne z oknami zamontowanymi na piętrze budynku. Wygląd zatwierdzonego pod względem konserwatorskim szprosu został zawarty w dokumentacji rysunkowej. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie montowane okna były o funkcji rozwieralno-uchylnej. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570). Do wykonania prac będących przedmiotem umowy mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, opisany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zapewnia Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na całość wykonywanych robót budowlanych minimum 3-letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót, liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca udziela gwarancji na zamontowane materiały i urządzenia, zgodnie z gwarancjami producentów tych materiałów i urządzeń, przy czym gwarancja na zamontowane okna i drzwi nie może być krótsza niż 5 lat. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, przy zachowaniu wszelkich postanowień opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga, żeby osoby realizujące przedmiot zamówienia, w zakresie robót budowlanych związanych z montażem stolarki okiennej i drzwiowej oraz robót wykończeniowych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dn. 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Szczegółowe wymagania w tym zakresie opisane zostały we wzorze umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach