Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach

Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 02456 Warszawa, ul. Czereśniowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 716 100 , fax. 225 716 101
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Czereśniowa 98
    02456 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 716 100, fax. 225 716 101
    REGON: 674282000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Oddział w Siedlcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej na parterze i poddaszu oraz stolarki drzwiowej w budynku Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego Odział Siedlce. Budynek stanowiący siedzibę MODR O/Siedlce jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-185, decyzją z dnia 23.05.1977 r., jako cenny przykład architektury użyteczności publicznej okresu międzywojennego. Prace będą prowadzone na podstawie Decyzji Prezydenta Miasta Siedlce Nr 116/2015 z dnia 21.05.2015 r. zatwierdzającej projekt budowlany oraz udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa – część opisowa oraz część rysunkowa (w części dotyczącej wymiany okien na parterze i poddaszu oraz drzwi zewnętrznych w budynku MODR O/Siedlce), b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części dotyczącej wymiany okien na parterze i poddaszu oraz drzwi zewnętrznych w budynku MODR O/Siedlce), c) przedmiar robót. Zamawiający wymaga, żeby wygląd montowanych okien oraz ich kolor i odcień były identyczne z oknami zamontowanymi na piętrze budynku. Wygląd zatwierdzonego pod względem konserwatorskim szprosu został zawarty w dokumentacji rysunkowej. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie montowane okna były o funkcji rozwieralno-uchylnej. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570). Do wykonania prac będących przedmiotem umowy mogą być stosowane wyroby producentów krajowych i zagranicznych. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aktualne polskie aprobaty techniczne lub odpowiadać Polskim Normom. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, opisany w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, zapewnia Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na całość wykonywanych robót budowlanych minimum 3-letniej gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót, liczonej od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wykonawca udziela gwarancji na zamontowane materiały i urządzenia, zgodnie z gwarancjami producentów tych materiałów i urządzeń, przy czym gwarancja na zamontowane okna i drzwi nie może być krótsza niż 5 lat. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, przy zachowaniu wszelkich postanowień opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga, żeby osoby realizujące przedmiot zamówienia, w zakresie robót budowlanych związanych z montażem stolarki okiennej i drzwiowej oraz robót wykończeniowych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dn. 26.06.1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Szczegółowe wymagania w tym zakresie opisane zostały we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: MODR Warszawa nr 89 1130 1017 0020 1497 4520 0001 w BGK O/Warszawa. Na dowodzie przelewu należy wpisać: wadium-postępowanie MODR 3/2017. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium. W przypadku wpłaty pieniężnej należy dołączyć kopię dowodu wpłaty potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku wniesienia wadium w innej formie Wykonawca załącza do oferty kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż pieniądz, należy do oferty załączyć stosowny dokument, z którego treści musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach