Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach własności Gminy Wadowice

Urząd Miejski Wadowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Wadowice
    pl. Jana Pawła II 23 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach własności Gminy Wadowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Częsć I - STOLARKA DREWNIANA JEDNORAMOWA Wymiana: okien skrzynkowych na jednoramowe drewniane - szt. 7, plus parapety wewnętrzne PCV szt. 7 i podokienniki zewnętrzne z blachy powlekanej szt. 6: ul. Lwowska 39/1, 39/3, os. M. Wadowity 4/15, 4/20; ul. Legionów 17/2, pl. Jana Pawła II 10/3, 10/4; okna z nawietrzakami okiennymi regulowanymi - szt. 4 drzwi wejściowe do mieszkań i zewn. - wewnątrz-klatkowe szt. 19, zewnętrzne - szt. 5, wewnątrzlokalowe - szt. 16 ul. Lwowska 37/3, 39/3, 90/2; os. M. Wadowity 4/15, 4/20; ul. Młyńska 106; ul. Legionów 17/8, 19/5; os. XX-lecia 2/14, 10/34, 14/13, 14/42, 16/30; pl. Jana Pawła II 10/3, 10/4; ul. Zatorska 5/2; ul. Sienkiewicza 37/19; pl. Obr. Westerplatte 5/1, os. M. Wadowity 6/8, ul. Lwowska 37 i 39 oraz ul. Lwowska 24 Częsć II - STOLARKA PCV Wymiana okien skrzynkowych i zespolonych na jednoramowe z PCV - szt. 65, plus parapety wewnętrzne PCV szt. 65 i podokienniki zewnętrzne z blachy powlekanej szt. 4: ul. M. Wadowity 4/2, 4/15, 4/20, 22/16, ul. Młyńska 106, os. XX-lecia 10/58, Pl. Obr. Westerplatte 6/5, 6/6, 6/8, 6/11, 6/12, mieszkanie nauczycielskie w SP Zawadka, os. M. Kopernika 10b/7, 10b/22,10b/23, ul. Lwowska 62/5 (podokienniki zewn.) okna z nawietrzakami okiennymi regulowanymi - szt.6 drzwi balkonowe - szt. 7 ul. M. Wadowity 4/20, ul. Młyńska 106, os. XX-lecia 10/58, os. M. Kopernika 10b/22, 10b/23
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy , którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz.560) ),nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust.1,2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom remontowym związanym z wymianą stolarki objętym przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, której łączna wartość robót brutto nie może być niższa niż 80.000,00 zł, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Wykonawca winien posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na minimum 100 000,00zł Ocena spełnienia wymagań dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, wymaganych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1i 2Ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne /ZUS lub KRUS/ (załącznik nr 2 do Formularza oferty). 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w siwz. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na potwierdzenie warunku zawartego w siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną