Jednostka Wojskowa 3294 ogłasza przetarg
- Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska 32
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3823509 , fax. 094 3823758
- Data zamieszczenia: 2013-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3294
ul. Połczyńska 32 32
78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3823509, fax. 094 3823758
REGON: 33102935500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.sp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKACH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ŚWIDWINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach usytuowanych na terenie zamkniętym Jednostki Wojskowej 3294 w Świdwinie. 2.Wymianie podlega: 41,918 m2 okien i 27,96 m2 drzwi aluminiowych 3.Zakres robót budowlanych obejmuje: c)Roboty stolarskie: -demontaż stolarki okiennej i drzwiowej stalowej i drewnianej, -montaż okien z profili PCV (okna uchylno-rozwierane) z nawietrzakiem, z obsadzeniem parapetów zewnętrznych oraz wewnętrznych , montaż okien aluminiowych (3 szt.) wraz z obróbką obsadzania (tynki, gładzie) oraz malowaniem ościeży. -montaż drzwi aluminiowych z samozamykaczem, montaż wiatrołapu (daszku systemowego wraz ze ściankami bocznymi). d)Roboty towarzyszące i prace tymczasowe: - transportowanie, w obrębie budowy, materiałów oraz elementów i wszelkiego drobnego sprzętu pomocniczego do wykonania robót remontowych, -ustawianie, przestawianie i usunięcie czasowych podpór, rozpór i rusztowań przenośnych umożliwiających wykonanie robót na wysokości do 4,0 m powyżej terenu lub stropu. -bieżące sprawdzenie prawidłowości oraz pomiary wykonywanych robót. -usuwanie wad i usterek oraz naprawianie uszkodzeń powstałych w czasie wykonywania robót, a zawinionych przez wykonawcę. -wykonanie niezbędnych zabezpieczeń BHP na stanowiskach roboczych oraz wywieszenie znaków informacyjno-ostrzegawczych wokół strefy zagrożenia. 4.Szczegółowy zakres robót budowlanych, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia w tym roboty towarzyszące i prace tymczasowe określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty: STWiOR, przedmiar robót, wykaz okien i drzwi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąć pięćset złotych, zero groszy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.)Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w Rozdziale 11 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data, godzina i minuta wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Pozostałe zapisy dotyczące wadium zawiera Rozdział 8 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.21blot.sp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki drzwiowej
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w systemie zaprojektuj i wybuduj w obiektach 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana 8 szt. drzwi na aluminiowe w budynkach Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. H. Pobożnego 11 i ul. Wały Chrobrego 1-2 w celu przystosowania ich dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej.
Dodano: 2016-05-31 - Wymiana drewnianej stolarki okiennej i balkonowej na stolarkę z PCV wraz z parapetami i nawiewnikami w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Dodano: 2016-05-24 - Wymiana stolarki okiennej z drewna sosnowego warstwowo klejonego w rejonie TBS Prawobrzeże Sp. z o. o. w Szczecinie
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa i montaż stolarki okiennej drewnianej
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa i montaż stolarki okiennej PCV
Dodano: 2016-04-11 - Wykonanie i wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV
Dodano: 2016-03-22