Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Leśna 22
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 240 47 23 , fax. 017 240 47 23
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Leśna 22 22
37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
tel. 017 240 47 23, fax. 017 240 47 23
REGON: 00030665000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lezajsk.itl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w ramach projektu pod nazwą Kompleksowa termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w ramach projektu pod nazwą Kompleksowa termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku: 1) Budynek Główny segment A 2) Budynek Główny segment B 3) Budynek Główny segment C 4) Budynek Administracji 5) Budynek Prosektorium 6) Budynek Działu Technicznego 7) Budynek Psychiatrii 8) Budynek Kuchni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium 7 000 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia b) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 200 000 złotych każda, 6) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 300 000 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie realizacji zamówienia, 7) że, Wykonawca na urządzenia posiada ważną legalizację oraz na materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia posiada stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie; 8) że, Wykonawca na dostawę wyrobów posiada świadectwo pochodzenia lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytworzenia. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia, właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę 400 000 złotych. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę na kwotę 300 000 złotych na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie realizacji zamówienia. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania przedmiotu oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym co najmniej dwie roboty budowlane o wartości 200 000 złotych każda. 6. Aprobata Techniczna, atest higieniczny, świadectwo badania profili z PVC na trwałość barwy wg Polskich Norm - dotyczy stolarki okiennej i drzwiowej. 7. Dokument stwierdzający o niezapalności profili - dotyczy stolarki okiennej i drzwiowej. 8. Projekt jednostkowy z wykazem elementów i obliczeniami statyczny potwierdzony przez osobę ze stosownymi uprawnieniami dotyczy stolarki okiennej i drzwiowej, której nie obejmuje Aprobata Techniczna. 9. Świadectwo pochodzenia zaoferowanych wyrobów lub oświadczenie producenta o miejscu ich wytworzenia. 10. Oświadczenia Wykonawcy: 10.1 że, Wykonawca spełniania wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie: a) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, b) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zobowiązanie załączyć do oferty, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, oraz spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjął ją bez zastrzeżeń, 10.2 oświadczenie Wykonawcy, że urządzenia posiadają ważną legalizację oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają stosowne dokumenty (certyfikat, atest) dopuszczające do stosowania w budownictwie i przedłoży Zamawiającemu na każde jego żądanie, 10.3 oświadczenie, Wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lezajsk.itl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Likwidacja zagrożeń pożarowych w DS IKAR
Dodano: 2015-11-13 - przebudowa zabytkowego pałacu i zmiana sposobu użytkowania na bazę Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Dodano: 2015-10-02 - Wymiana stolarki okiennej w istniejącym budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w m. Piwoda
Dodano: 2015-09-25 - Wymiana stolarki okiennej w budynku C4
Dodano: 2015-07-28 - Wymiana ślusarki drzwiowej oraz remont stolarki okiennej w Domu Studenckim Aviata Politechniki Rzeszowskiej w Jasionce
Dodano: 2015-07-20 - Termomodernizacja Przedszkola Nr 2 przy ul. Kochanowskiego 7 w Tarnobrzegu oraz ułożenie kostki betonowej wraz z wymianą części ogrodzenia przy Przedszkolu Nr 2 ul. Kochanowskiego 7 w Tarnobrzegu
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa i montaż ślusarki okiennej i drzwiowej, aluminiowej oraz wymiana instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, w pomieszczeniu niecki basenowej obiektu krytej pływalni przy ul. 22-Stycznia 8 w Przemyślu
Dodano: 2015-04-30 - Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego nr 7 przy ul. Zwierzynieckiej 4 w Tarnobrzegu.
Dodano: 2015-03-26 - Remont stolarki okiennej i drzwiowej w Domach Studenckich Akapit i Arcus Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2014-10-31 - Wykonanie przeszklonych ścianek działowych I piętra w budynku Inkubatora przemysłowego Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego, wykonanie opaski odwadniającej wokół budynków hali przemysłowej i inkubatora przemysłowego wraz z utwardzeniem terenu pomiędzy budynkami oraz rozbudowa linii kablowej teletechnicznej do Tarnobrzeskiego Parku Przemysłowo Technologicznego.
Dodano: 2014-10-17