Gmina Nisko ogłasza przetarg
- Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 15 8415643, 15 8415638 , fax. 15 8415630
- Data zamieszczenia: 2015-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
Plac Wolności 14 14
37-400 Nisko, woj. podkarpackie
tel. 15 8415643, 15 8415638, fax. 15 8415630
REGON: 00054413100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach komunalnych na terenie Gminy i Miasta Nisko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach komunalnych na terenie Gminy i Miasta Nisko. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wymianę istniejącej stolarki okiennej na PCV oraz drzwiowej na aluminiową w budynku byłej Szkoły Podstawowej w Kończycach, 2) wymianę stolarki okiennej na PCV w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zarzeczu oraz w budynku Przedszkola w Zarzeczu. 3) wszystkie roboty wynikające z szczegółowej specyfikacji technicznej oraz przedmiaru robót. 3. Roboty dodatkowe mogą być realizowane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Oferenta. 4. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. 5. Specyfikacja Techniczna oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: ST, przedmiar robót, umowa oraz SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi załącznik do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej Specyfikacją lub SIWZ), tj. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211311
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nisko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki drzwiowej w budynku PUW przy ul. Grunwaldzkiej 15 w Rzeszowie (znak sprawy: OA-XVI.272.5.2016)
Dodano: 2016-01-19 - Wymiana drzwi wraz z ościeżnicami w Inspektoracie ZUS w Krośnie ul. Bieszczadzka 5
Dodano: 2014-11-07 - Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki drzwiowej w budynku PUW przy ul. Grunwaldzkiej 15 w Rzeszowie (znak sprawy: OA-XVI.272.35.2014)
Dodano: 2014-10-24 - Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki drzwiowej na parterze oraz I, II, III i IV piętrze w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 (znak sprawy: OA-XVI.272.13.2013).
Dodano: 2013-04-05 - Przetarg nieograniczony na wymianę stolarki drzwiowej na parterze, I, II, III i IV piętrze w budynku Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 (znak sprawy: OA-XVI.272.9.2013)
Dodano: 2013-03-15