Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-667 Warszawa, ul. Trakt Lubelski 353
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5006240 , fax. 022 6132452
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
    ul. Trakt Lubelski 353 353
    04-667 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5006240, fax. 022 6132452
    REGON: 01083634000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach administrowanych przez ZGN w dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki. Ocena spełnienia poniższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. 6.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie tego warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 6.2. Dysponują lub będą dysponować pracownikiem, który zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Spełnienie ww warunku oceniane będzie na podstawie wykazu osób załączonego do oferty zgodnego w treści z załącznikiem nr 4 , przedłożonych w ofercie właściwych uprawnień budowlanych i aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 6.3. Wykonali w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie , minimum 2 roboty polegające na wymianie okien, drzwi balkonowych oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w budynkach - każda o wartości brutto minimum 100 000,00 złotych. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 10.1.5 SIWZ opracowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. 6.4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy na kwotę nie niższą niż 100 tysięcy złotych brutto. W przypadku, gdy suma polisy ubezpieczeniowej wyrażona jest w walucie obcej, zamawiający przeliczy sumę polisy na PLN wg średniego kursu danej waluty określonego przez NBP w dniu wystawienia polisy. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonej do oferty ksero polisy lub innego dokumentu określonego w pkt. 10.1.11 SIWZ. 6.5. Przedłożą aprobaty techniczne oraz certyfikaty o dopuszczeniu okien, drzwi balkonowych do stosowania w budownictwie. Spełnienie tego warunku Zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ponadto od Wykonawcy wymagane jest : - W przypadku zatrudnienia podwykonawców zawarcie umowy ubezpieczeniowej od ryzyka niewypłacalności Wykonawcy lub nieterminowej zapłaty przez Wykonawcę za roboty zlecone i wykonane przez podwykonawców i dokonanie cesji praw i obowiązków z tej umowy na Zamawiającego w terminie 14 dni od chwili rozpoczęcia robót będących przedmiotem umowy. - Na wykonane roboty, zamontowane okna, drzwi balkonowe, parapety wewnętrzne i zewnętrzne oraz okucia udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 5 lat. - Spełnienie i przyjęcie warunków określonych w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 10.1.1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2. 10.1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 10.1.3. Aprobaty techniczne oraz certyfikaty o dopuszczeniu okien i drzwi balkonowych do stosowania w budownictwie 10.1.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w przedmiocie zamówienia zapis uprawniający do wykonania przedmiotu zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10.1.5.Wykaz, wykonanych w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu minimum 2 roboty polegające na wymianie okien, drzwi balkonowych oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, każda o wartości brutto minimum 100 tysięcy złotych - załącznik nr 5. 10.1.6.Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie określonym w poz. 10.1.5 zostały wykonane z należytą starannością (referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) umożliwiające identyfikację poszczególnych zamówień; 10.1.7. Uprawnienia budowlane obejmujące kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność ww. osoby do właściwej izby samorządu zawodowego. 10.1.8. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zdolnych do wykonania zamówienia załącznik nr 4. 10.1.9.Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.1.10.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.1.11.Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 tys. złotych, dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy. 10.1.12. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wymienionym w pozycji 10.1.8 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10.1.13. Pełnomocnictwo regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie zawierające zapisy określone w pkt. 9.1 ppkt. od 1 do 7 oraz umowę lub projekt umowy z podwykonawcami zawierającą zapisy określone w pkt 8.4. 10.2.Dokumenty wymienione w pozycjach: 10.1.2 ,10.1.12 można składać również w formie kserokopii potwierdzonych przez oferenta za zgodność z oryginałem (np. zapis: za zgodność z oryginałem opatrzony podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania oferenta). 10.3. W przypadku dokumentów wymienionych w pkt 10.1.2 - 10.1.12, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy wraz z ofertą nie złożyli ww oświadczeń i dokumentów lub złożyli dokumenty i oświadczenia zawierające błędy, lub wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 10.4. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 10.5. Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, nie powodujących istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 10.6. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-wawer.bipnet.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach