Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w 28 komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych położonych w Poznaniu w podziale na 3 zadania.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
    ul. Matejki 57
    60770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
    REGON: 30253813100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w 28 komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych położonych w Poznaniu w podziale na 3 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w 28 komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych położonych w Poznaniu w podziale na 3 zadania: Zadanie 1:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w następujących lokalach: 1. os. Powstańców Warszawy 9 m 79 2. ul. Andrzejewskiego 18 m 3 3. ul. Dąbrowskiego 153 m 9 4. ul. Dojazd 30 b 15 m 16 5. ul. Fabianowo 29 m 2 6. ul. Głogowska 187 m 4 7. ul. Głogowska 187 a m 1 8. ul. Głogowska 189 m 6 Zadanie 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w następujących lokalach: 1. ul. Głogowska 189 m 7 2. ul. Głogowska 189 b m 8 3. ul. Madalińskiego 19 m 9 4. ul. Woźna 13 m 9 5. ul. Wysockiego 2 m 18 6. ul. Wysockiego 4 m 39 7. ul. Palacza 74 m 1 8. ul. Palacza 74 m 2 Zadanie 3:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w następujących lokalach: 1. ul. Długa 12 m 8 2. ul. Taczaka 15 m 16 3. ul. Grobla 30 m 28 4. ul. Wrocławska 20 m 14 5. al. Marcinkowskiego 24 (Lokal użytkowy) 6. ul. Garbary 30 m 40 (Lokal użytkowy) 7. ul. Ślusarska 15 (Lokal użytkowy) 8. ul. Junacka 17 m 11 9. ul. Kazimierza Wielkiego 16 m 26 10. ul. Kosińskiego 6 m 17 11. ul. Łąkowa 18 A m 9 12. ul. Łąkowa 18 m 18 Opis przedmiotu zamówienia zawierają - dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla tych części dla których Zamawiający takową posiada) oraz przedmiary robót stanowiące jedynie dokument informacyjny, poglądowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45451110-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną