Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
- Data zamieszczenia: 2016-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
ul. Matejki 57
60770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
REGON: 30253813100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w 28 komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych położonych w Poznaniu w podziale na 3 zadania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w 28 komunalnych lokalach mieszkalnych i użytkowych położonych w Poznaniu w podziale na 3 zadania: Zadanie 1:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w następujących lokalach: 1. os. Powstańców Warszawy 9 m 79 2. ul. Andrzejewskiego 18 m 3 3. ul. Dąbrowskiego 153 m 9 4. ul. Dojazd 30 b 15 m 16 5. ul. Fabianowo 29 m 2 6. ul. Głogowska 187 m 4 7. ul. Głogowska 187 a m 1 8. ul. Głogowska 189 m 6 Zadanie 2:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w następujących lokalach: 1. ul. Głogowska 189 m 7 2. ul. Głogowska 189 b m 8 3. ul. Madalińskiego 19 m 9 4. ul. Woźna 13 m 9 5. ul. Wysockiego 2 m 18 6. ul. Wysockiego 4 m 39 7. ul. Palacza 74 m 1 8. ul. Palacza 74 m 2 Zadanie 3:wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w następujących lokalach: 1. ul. Długa 12 m 8 2. ul. Taczaka 15 m 16 3. ul. Grobla 30 m 28 4. ul. Wrocławska 20 m 14 5. al. Marcinkowskiego 24 (Lokal użytkowy) 6. ul. Garbary 30 m 40 (Lokal użytkowy) 7. ul. Ślusarska 15 (Lokal użytkowy) 8. ul. Junacka 17 m 11 9. ul. Kazimierza Wielkiego 16 m 26 10. ul. Kosińskiego 6 m 17 11. ul. Łąkowa 18 A m 9 12. ul. Łąkowa 18 m 18 Opis przedmiotu zamówienia zawierają - dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dla tych części dla których Zamawiający takową posiada) oraz przedmiary robót stanowiące jedynie dokument informacyjny, poglądowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45451110-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną