Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na PCV-III Etap w Publicznym Przedszkolu nr 11 w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wolnosci 8

Publiczne Przedszkole Nr 11 ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Wolności 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 736 65 86
  • Data zamieszczenia: 2010-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Przedszkole Nr 11
    ul. Wolności 8 8
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 736 65 86
    REGON: 25158947800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na PCV-III Etap w Publicznym Przedszkolu nr 11 w Ostrowie Wielkopolskim ul.Wolnosci 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres do wykonania w szczególności obejmuje 1.1 Wykucie z muru drzwi wewnętrznych i osadzenie drzwi PCV - 3,52 m2 1.2 Remont okuć okiennych - wymiana na rozwierano-uchylne z możliwością rozszczelnienia 1.3 Montaż moskitier - siatek p/owadom - 7,92 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1 rysunek nr 1 - zestawienie drzwi (część 1) 1 szt. 2.2 rysunek nr 1 - inwentaryzacja 2.3.przedmiar robót branży budowlanej, dokument pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkole-calineczka.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach