26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6883888 , fax. 22 6883868
- Data zamieszczenia: 2013-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809
ul. Juzistek 2 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 22 6883888, fax. 22 6883868
REGON: 14291704000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ I SANITARNEJ W BUDYNKU NR 3 WARSZAWA - REMBERTÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji elektrycznej i sanitarnej w budynku nr 3 Warszawa - Rembertów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ dokumenty w szczególności: a) specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót - zał. 2 nr do SIWZ, b) przedmiar robót- ślepy kosztorys - zał. nr 10 do SIWZ, c) zestawienie materiałowe - zał. nr 11 do SIWZ, d) rzut parteru i piętra budynek nr 3 - zał. nr 12 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//przetargi.army.mil.pl oraz www.26wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną