Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 60-841 Poznań, Ul. Dąbrowskiego 30A
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 847 09 54 , fax. 61 847 09 30
- Data zamieszczenia: 2014-07-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz którego działa Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań
Ul. Dąbrowskiego 30A 30A
60-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 847 09 54, fax. 61 847 09 30
REGON: 01581306500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - POK6 i POK5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w wyznaczonych lokalach mieszkalnych i użytkowych w nieruchomościach, zlokalizowanych na terenie miasta Poznania, zarządzanych przez Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, Punkt Obsługi Klientów Nr 6 (część I zamówienia) oraz Punkt Obsługi Klientów Nr 5 (część II zamówienia). W przypadku stolarki okiennej dotyczącej Punktu Obsługi Klientów nr 5 nieruchomości, których dotyczy niniejsze zamówienie znajdują się pod opieką Miejskiego Konserwatora Zabytków, dlatego przedmiotowe okna należy wykonać zgodnie z załączonymi projektami. Zakres prac i wymagania zostały określone w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ. 2.Zamówienie zostało podzielone na dwie części: -Część I - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w wyznaczonych lokalach mieszkalnych i użytkowych w nieruchomościach zarządzanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 6. Część I zamówienia składa się z dwóch zadań: Zadanie 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zgodnie z wykazem adresowym. Zadanie 2 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych znajdujących się przy ul.Swoboda 21 i ul.Grochowska 48. -Część II - Wymiana stolarki okiennej w wyznaczonych lokalach mieszkalnych w nieruchomościach znajdujących się pod opieką Miejskiego Konserwatora Zabytków, zarządzanych przez Punkt Obsługi Klientów Nr 5. Część II zamówienia składa się z jednego zadania. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 9-14 do SIWZ), na którą składa się: Kosztorys nakładczy - dla Zadania 1(załącznik nr 9 do SIWZ), STWiORB - dla Zadania 1(załącznik nr 10 do SIWZ), Wykaz okien do wymiany - dla Zadania 1 (załącznik nr 11 do SIWZ), Wykaz drzwi do wymiany - dla Zadania 1 (załącznik nr 12 do SIWZ), Kosztorys nakładczy - dla Zadania 2 - ul.Swoboda 21, ul.Grochowska 48 (załącznik nr 13 do SIWZ), STWiORB - dla Zadania 2 - ul.Swoboda 21, ul.Grochowska 48 (załącznik nr 14 do SIWZ). 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 15-18 do SIWZ), na którą składa się: Kosztorys ofertowy ślepy (załącznik nr 15 do SIWZ), STWiORB (załącznik nr 16 do SIWZ), Wykaz okien do wymiany (załącznik nr 17 do SIWZ), Dokumentacja projektowa (załącznik nr 18A-M do SIWZ). 5.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 6.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 7.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 8.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 9.Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: -Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 poz.21); -Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada 1996 r. z późniejszymi zmianami); -Uchwały Nr L/780/VI/2013 Rady Miasta Poznania z dnia 21.05.2013r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z dnia 11 czerwca 2013 r., poz. 3931); -Uchwały Nr VI/302013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego-Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej. 10.Istnieje możliwość, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. 11.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego prac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Beneficjentem wadium jest Pełnomocnik Zamawiającego, tj. Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań., ul.Dąbrowskiego 30A, 60-841 Poznań. 3.Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: -dla części I zamówienia-1750,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset pięćdziesiąt zł 00/100); -dla części II zamówienia-2400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta zł 00/100). 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego, tj.: Zespołu Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. Oddział Poznań, ul. Dąbrowskiego 30A, Poznań, konto nr: 63 1240 6524 1111 0000 5680 8942 z zaznaczeniem: Wadium do postępowania nr ZP/287-PN/2014, część[___]. 7.W przypadku wadium wnoszonego w innych formach niż pieniądz, oryginały gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w miejscu składania ofert, pokój nr 11. 8.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art.46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont klatek schodowych budynków mieszkalnych wielorodzinnych zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na 2 części
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana stolarki zewnętrznej i renowacja elewacji budynku `Domu Muzyka` przy Al. Wolności 2 w Kaliszu
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach mieszkalnych i na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych.
Dodano: 2016-07-18 - Wymiana stolarki okiennej w ZSP nr 1 w Pleszewie
Dodano: 2016-07-12 - Wymiana stolarki okiennej (okna i drzwi balkonowe PCW) w budynkach będących w zasobach Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2016-05-10 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Hymnu Narodowego w Brodnicy - etap II - wymiana stolarki w nowej części budynku
Dodano: 2016-04-18 - Wymiana stolarki zewnętrznej i renowacja elewacji budynku `Domu Muzyka` przy Al. Wolności 2 w Kaliszu
Dodano: 2015-09-28 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - POK3
Dodano: 2015-08-26 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - część II - postępowanie trzecie
Dodano: 2015-07-20 - Wymiana stolarki budowlanej w budynku Komendy Powiatowej Policji w Grodzisku Wlkp.
Dodano: 2015-07-16