Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - etap I: dotyczy budynku zamkowego DPS.

Dom Pomocy Społecznej w Podzamku ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, Podzamek 28
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8672809 , fax. 0-74 8672809
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Podzamku
    Podzamek 28 28
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8672809, fax. 0-74 8672809
    REGON: 89054097400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - etap I: dotyczy budynku zamkowego DPS.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - etap I: dotyczy budynku zamkowego 1. Wykucie okien, drzwi oraz podokienników zewnętrznych i wewnętrznych. 2. Powiększenie otworu drzwiowego. 3. Montaż nowych okien i drzwi. 4. Wykonanie i montaż podokienników zewnętrznych. 5. Montaż podokienników wewnętrznych, drewnianych. 6. Naprawa tynku wewnętrznego po wymianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zaoferowanie wykonania zadania do 20.08.2009r. 2. Zaoferowanie co najmniej 21 dniowy termin płatności. 3. Zaoferowanie 60 miesięcznego okresu gwarancji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków. 2. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę (ów) zamówień polegających na remoncie obiektów zabytkowych oraz co najmniej dwuletnie doświadczenie kierownika budowy przy obiektach zabytkowych. 3. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.klodzko.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach