Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Monte Cassino 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Monte Cassino 8 8
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3212280, 3212631 w. 34
    REGON: 81050658600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych administrowanych przez tut.Zakład - wg zał. nr 1. Podstawowy zakres robót: 1.Wykonanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej. 2.Wykonanie stolarki okiennej z PCV i drzwiowej. 3.Dostawa na miejsce montażu stolarki okiennej i drzwiowej oraz pozostałych elementów podlegających wbudowaniu. 4.Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z całościową obróbką. Na wskazanych adresach zmniejszenie otworu okiennego lub drzwiowego. 5.Wymiana parapetów zewnętrznych oraz wszystkich drewnianych parapetów wewnętrznych. 6.Montaż nawiewników - po jednym na każde pomieszczenie, w którym jest wymieniana stolarka okienna. Zainstalowane mają być nawiewniki typu I lub II zgodnie z wykazem. 7.Wywiezienie i likwidacja zdemontowanej stolarki okiennej i drzwiowej, w sposób zgodny z przepisami. Wykaz adresowo-ilościowy ujety jest w załączniku nr 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 252341001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział: 1. Oferenci nie wykluczeni na podstawie art.24, spełniający warunki zawarte w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferujący wyroby posiadające krajową deklarację lub certyfikat zgodności (dla nawiewników wymagana jest aprobata techniczna) zgodnie z wymaganiami dla wyrobów budowlanych. 3.Oferenci, którzy udzielą gwarancji na: drzwi wewnętrzne do mieszkania, parapet zewnętrzny, parapet wewnętrzny wg gwarancji producenta, ale nie mniej niż 2 lata, a na stolarkę okienną nie mniej niż 5 lat. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ wyciąg z właściwego rejestru lub zaświadczenie o zgłoszeniu do ewidencji działalności gospodarczej b/ inne oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 2 c/ krajowy certyfiakat lub deklaracja zgodności wszystkich wyrobów, które zostaną zamontowane, zgodnie z wymaganiami dla wyrobów budowlanych. d/ warunki gwarancji producenta na: stolarkę okienną, drzwi wewnętrzne do mieszkania, parapet zewnętrzny, parapet wewnętrzny. e/ inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w SIWZ Uwaga: Z dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę musi wynikać spełnienie wymagań określonych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na robociznę / osadzenie,obróbki,pozostałe prace/
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.swinoujscie.pl>Jednostki Organizacyjne>Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach