Przetargi.pl
wymiana stolarki okiennej i drzwi wejściowych oraz remont krat zewnętrznych w lokalu użytkowym nr U-80 położonym przy ul. Chełmskiej 50 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej znajdującym się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM „Polkowska”.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana stolarki okiennej i drzwi wejściowych oraz remont krat zewnętrznych w lokalu użytkowym nr U-80 położonym przy ul. Chełmskiej 50 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej znajdującym się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na terenie: DOM „Polkowska”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót dotyczących wymiany stolarki okiennej i drzwi wejściowych oraz remont krat zewnętrznych w lokalu użytkowym nr U-80 położonym przy ul. Chełmskiej 50 w Warszawie w branży ogólnobudowlanej. 3.1.1. Wymieniona stolarka okienna PCV musi mieć współczynnik przenikania ciepła dla okna zainstalowanego – rozumianego jako okno i drzwi balkonowe- Uw max 1,1 W/m²K. Zaoferowanie stolarki PCV o współczynnikach przenikania ciepła Uw o wartości wyższej niż wymagane maksimum tj. Uw max 1,1 W/m²K, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. Zmniejszenie współczynnika przenikania ciepła Uw dla okna zainstalowanego – rozumianego jako okno i drzwi balkonowe w stolarce PCV stanowi jedno z kryterium oceny oferty i będzie punktowane w sposób opisany w pkt. 19 SIWZ. 3.1.2. Wymienione drzwi wejściowe stalowe muszą mieć współczynnik przenikania ciepła - Uw max 1,5 W/m²K . Zaoferowanie drzwi o współczynniku przenikania ciepła Uw o wartości wyższej niż wymagane maksimum tj. Uw max 1,5 W/m²K, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy. 3.1.3. Dostarczona stolarka na budowę musi być fabrycznie nowa, fabrycznie pakowana oraz powinna posiadać następujące oznakowania: nazwę i adres producenta identyfikację wyrobu zawierającą nazwę systemu dane identyfikujące oszklenie oraz określające współczynnik przenikania ciepła znak budowlany wyrobu zgodny z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 roku w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych ( Dz. U. nr. 198 poz. 2041). 3.2. Do wykonania przewidziany jest n/w zakres prac: - roboty demontażowe i rozbiórkowe - montaż nowej stolarki okiennej z profili PCV - montaż nowych drzwi wejściowych stalowych - demontaż, malowanie antykorozyjne i ponowny montaż krat zewnętrznych - poprawki tynkarskie i malarskie - wywiezienie zdemontowanych elementów i gruzu, roboty porządkowe. 3.3. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1., będą wykonywane pod nadzorem Działu Technicznego DOM Polkowska w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 00-727 Warszawa, ul. Polkowska 7. 3.4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie materiałów posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w siwz oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm /aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.7 siwz. 3.5. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: przedmiar robót – stanowiący Rozdział V SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– stanowiąca Rozdział IV SIWZ, szkice stolarki – stanowiące Rozdział VI SIWZ oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 3.6.1. przedmiarem robót określającym rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót, który stanowi Rozdział V SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowią Rozdział IV SIWZ. 3.6.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 209, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 3.6.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm, aprobat technicznych, certyfikatów zgodności, 3.6.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 3.6.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.7. Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia jak i zamontowane zestawy okienne z nawiewnikiem i drzwi stalowe muszą spełniać wymogi art. 10 w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 209 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz zrealizowane zgodnie z instrukcją montażu producenta oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział IV SIWZ. Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział IV SIWZ, oraz przedmiarze robót – stanowiącym Rozdział V SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. 3.7.1. Montowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy tj. okucia okienne, pakiety szybowe, nawiewniki higrosterowane muszą być dopuszczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej i muszą być oznakowane znakiem budowlanym CE lub B, zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz muszą posiadać jeden z następujących dokumentów: - krajową deklarację zgodności ww. wyrobów z Polską Normą lub aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym B) lub, - deklarację zgodności ww. wyrobów z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem CE), - deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów oznakowanych znakiem CE, lub - dokumenty równoważne potwierdzające, że oferowana stolarka okienna oraz wszystkie jej elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. 3.7.2. Dodatkowo Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty dotyczące stolarki z PCV: 3.7.2.1. świadectwo badań (np. ITB) lub certyfikat wydany przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oferowanej stolarki PCV, sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone –przez tłumacza przysięgłego- na język polski, potwierdzające dla oferowanej stolarki PCV współczynnik przenikania ciepła dla okna zainstalowanego – w rozumieniu okno i drzwi balkonowe- Uw max 1,1 W/m²K. 3.7.3 Drzwi wejściowe montowane w lokalu powinny posiadać następujące właściwości: - współczynnik przenikania ciepła dla drzwi zainstalowanych Uw max 1,5 W/m2K. 3.7.4. Montowana stolarka drzwiowa oraz wszystkie jej elementy tj. ościeżnice, okucia muszą być dopuszczone do stosowania w obiektach budownictwa mieszkaniowego i użyteczności publicznej i muszą być oznakowane znakiem budowlanym CE lub B, zgodnie z Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 roku (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz muszą posiadać jeden z następujących dokumentów: - krajową deklarację zgodności ww. wyrobów z Polską Normą lub aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem budowlanym B) lub, - deklarację zgodności ww. wyrobów z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną (dla wyrobów oznakowanych znakiem CE), - deklarację właściwości użytkowych dla wyrobów oznakowanych znakiem CE, lub - dokumenty równoważne potwierdzające, że oferowana stolarka drzwiowa oraz wszystkie jej elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. 3.7.5. Remont krat okiennych i drzwiowych obejmuje: - demontaż - wymianę elementów skorodowanych na elementy o takim samym kształcie i przekroju - oczyszczenie wszystkich krat do stanu czystości - malowanie wszystkich krat farbą antykorozyjną podkładową krzemianową - dwukrotne malowanie wszystkich krat malowanie farbą antykorozyjną nawierzchniową dwuskładnikową w kolorze istniejącym - ponowny montaż wszystkich krat 3.8. Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.8.1. prowadzenia dziennika robót na zasadach przewidzianych dla dziennika budowy dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 3.8.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.8.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 3.8.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 3.8.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła budowlanego, 3.8.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren i obiekt po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. 3.8.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 3.8.8. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), wszystkich osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem tj. przedmiarem robót i projektem wykonawczym. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót objętych zamówieniem, która może być zatrudniona przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. 3.8.8.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez siebie za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w specyfikacji. 3.8.9. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p. poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy, 3.8.10. Wykonawca wybrany do podpisania umowy zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie budowlanym oraz kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac, o której mowa w specyfikacji. 3.8.11. Przy odbiorze robót wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja, w oparciu, o którą wykonano roboty, w tym: - deklaracje lub dokumenty równoważne określone w pkt 3.7. SIWZ dla zastosowanych materiałów i wyrobów, - kosztorys powykonawczy - zamienny z obmiarem robót. - dokumentacja powykonawcza. Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi Rozdział IV SIWZ. 3.8.11.1. Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia najemcy w zakresie użytkowania stolarki i nawiewnika higrosterowanego. Użytkownik okien winien potwierdzić swoim podpisem na protokóle odbioru okien i nawiewnika, że otrzymał instrukcję obsługi i został przeszkolony przez pracownika firmy montującej okna. Wykonawca przekaże do DOM ww. protokół z podpisem użytkownika lokalu. Ponadto Wykonawca przekaże do DOM dokumenty wyszczególnione w pkt. 3.8.11. SIWZ. 3.8.11.2. Wykonawca po zamontowaniu nowej stolarki zobowiązany jest do oczyszczenia stolarki z taśm i innych zabezpieczeń, wywiezienia starej zdemontowanej stolarki na wysypisko, posprzątania po wykonywanych robotach pomieszczeń przed przekazaniem Zamawiającemu i lokatorowi. 3.9.a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia w zakresie wymiany stolarki okiennej, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) oraz na zamontowaną stolarkę okienną i nawiewniki higrosterowane w tym na niezmienność barwy stolarki okiennej (okien) i nawiewników i wykonane roboty na czas minimum 7 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 7 lat, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 7 lat, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta materiałów - dokument gwarancyjny (wzór) stanowi załącznik  4 do niniejszej siwz. Wydłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny oferty i będzie punktowane w sposób opisany w pkt. 19 SIWZ. 3.9.b) Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia w zakresie wymiany drzwi stalowych oraz malowania krat zewnętrznych i wykonane roboty w zakresie stolarki drzwiowej i krat, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zamontowane drzwi stalowe, na czas min. 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta nie krócej jednak niż 60 miesięcy - dokument gwarancyjny (wzór) stanowi załącznik  4 do niniejszej siwz. 3.10. Zaoferowana przez Wykonawcę we – WZORZE FORMULARZA OFERTY – maksymalna stawka roboczogodziny kosztorysowej (Rbrutto)dla robót objętych zamówieniem nie może przekroczyć średniej warszawskiej określonej w wyd. Sekocenbud „Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR” dla I kw. 2017 r. tj. dla robót budowlanych Rbrutto= 32,21 PLN. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzut kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki roboczogodziny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.11. Zaoferowany przez Wykonawcę we – WZORZE FORMULARZA OFERTY – wskaźnik kosztów pośrednich (Kp) od (R, S) nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud „Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR” dla I kw. 2017 r. i wynoszący dla robót budowlanych Kp =60,00 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Kp w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 3.12. Zaoferowany przez Wykonawcę we – WZORZE FORMULARZA OFERTY – wskaźnik narzutu kosztów zakupu materiałów (Wkz) dla robót objętych zamówieniem nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud „Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR” dla I kw. 2017 r. i wynoszący dla robót budowlanych Wkz = 4,60 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Wkz w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.13. Zaoferowany przez Wykonawcę we – WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik zysku (Z) od (R + S + Kp) ) dla robót objętych zamówieniem nie może być wyższy niż średni w Warszawie określony w wyd. Sekocenbud „Biuletyn cen regionalnych w budownictwie BCR” I kw. 2017 r. i wynoszący dla robót budowlanych Z = 8,60 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Z w formularzu oferty, sporządzonym wg wzoru formularza oferty. 3.14. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej w oparciu o załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót (Rozdział IV SIWZ) zachowując kolejność pozycji zgodną z otrzymanym przedmiarem robót. Kalkulacja szczegółowa polega na obliczeniu ceny kosztorysowej z wyszczególnieniem robocizny, cen materiałów, cen najmu lub pracy sprzętu budowlanego oraz doliczonych odpowiednio kosztów materiałów pomocniczych nie objętych nakładami rzeczowymi, kosztów pośrednich, zysku, kosztów zakupu materiałów. 3.15. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 21 specyfikacji. 3.16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.17. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III do SIWZ oraz w Rozdziale IV SIWZ: Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Projekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach