Zespół Szkół Nr 5 ogłasza przetarg
- Adres: 50-447 Wrocław, ul. Hauke Bosaka 33-37
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 343 52 79 , fax. 71 343 52 79
- Data zamieszczenia: 2016-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 5
ul. Hauke Bosaka 33-37 33-37
50-447 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 343 52 79, fax. 71 343 52 79
REGON: 93282037400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej elewacji południowej w Nowym Budynku Zespołu Szkół Nr 5 oraz łącznikach - kondygnacje: od piwnicy do III piętra - z wyłączeniem tubusów; ulica Haukego Bosaka 33-37, 50-447 Wrocław - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana obecnych okien drewnianych na okna z tworzywa PCV w kolorze białym w Nowym Budynku Zespołu Szkół Nr 5 - elewacja południowa, przy ulicy Haukego Bosaka 33-37 we Wrocławiu, zainstalowanych na kondygnacjach: od piwnicy do III piętra - wraz z łącznikami obu budynków z wyłączeniem tubusów. Wymiana polegać ma na demontażu stolarki podlegającej wymianie, zamontowaniu nowych okien z tworzywa PCV oraz ich dopasowaniu i regulacji wraz z niezbędnymi pracami ogólnobudowlanymi - zgodnie z SIWZ, do odbioru w siedzibie zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454241004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo13.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną