Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Roosevelta 36/38
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3592167 , fax. 052 3592733
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski - Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek Oświatowych
ul. Roosevelta 36/38 36/38
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3592167, fax. 052 3592733
REGON: 09292892800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na stolarkę drewnianą zespoloną w pomieszczeniu biblioteki szkolnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej na stolarkę drewnianą zespoloną (sztuk 8)w pomieszczeniu biblioteki szkolnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 w Inowrocławiu, ul. Dworcowa 25. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) zobowiążą się do udzielenia minimum 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie złożonych do oferty przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. 3. Oceny spełnienia warunków dokona komisja przetargowa na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) wypełnionych następujących załączników: nr 1 - formularz OFERTA, nr 2 - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w trybie art.22 ust. 1 ustawy Pzp, nr 3- oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną