Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 10-170 Olsztyn, ul. Gietkowska 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5421600 , fax. 089 5421689
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
ul. Gietkowska 5
10-170 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5421600, fax. 089 5421689 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziolsztyn.pow.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV wraz z tynkami ościeży i wymianą podokienników zewnętrznych na poziomie parteru i piwnicy oraz montaż dwóch ścianek z profili aluminiowych przeszklonych oddzielających zejście do piwnicy i klatkę schodową w tym jedną z drzwiami, w budynku nr 7/251 zlokalizowanym w Olsztynie przy ul. Saperskiej 1 - postępowanie nr 36/RB. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje: wymianę stolarki okiennej drewnianej na stolarkę okienną z PCV wraz z tynkami ościeży i wymianą podokienników zewnętrznych na poziomie parteru i piwnicy oraz montaż dwóch ścianek z profili aluminiowych przeszklonych oddzielających zejście do piwnicy i klatkę schodową w tym jedną z drzwiami, w budynku nr 7/251 zlokalizowanym w Olsztynie przy ul. Saperskiej 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, -nie podlegają wykluczeniu na podstawie artykułu 24 ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - wypełnione oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczych, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziolsztyn.cso.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej na PCV w budynku magazynowym nr 22 oraz wymiana bram garażowych w budynku warsztatowym nr 19 na terenie kompleksu wojskowego JW. Nr 2568 w Węgorzewie - postępowanie 68/RB
Dodano: 2011-04-29 - Częściowa wymiana stolarki okiennej na PCV w budynkach nr 2,10, 19, naprawa pokrycia dachu w budynku nr 29 oraz naprawa podjazdów na plac manewrowy przy budynku nr 29 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2568 w Węgorzewie postępowanie nr 23/RB.
Dodano: 2010-03-03 - Wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej z zamontowaniem żaluzji pionowych oraz malowanie części pomieszczeń w budynku biurowo-sztabowym nr 5/8080 na terenie JW. 3519 w Białymstoku przy ul. Kawaleryjskiej 70 - postępowanie nr 57/RB.
Dodano: 2009-10-23