Przetargi.pl
wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych w zasobach OReg w Szczecinie

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Potulicka 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 882 23 03, 8822308 w. 205 , fax. 091 433 11 31
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie
    ul. Potulicka 2 2
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 882 23 03, 8822308 w. 205, fax. 091 433 11 31
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych w zasobach OReg w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót -demontaż starej stolarki okiennej -osadzenie stolarki okiennej z PCV wraz ze starymi parapetami -podział zamontowanej stolarki okiennej z PCV musi odpowiadać podziałowi charakterystycznemu dla danej elewacji budynku -zamocowanie i usz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a)posiadać doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu wymiany stolarki okiennej o wartości 100 000,00 zł brutto każde. b)zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, którą część zamówienia powierzy podwykonawcom. 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki. 4)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach