Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Domów Mieszkalnych nr 1 oraz Administrację Domów Mieszkalnych nr 2 w Cieszynie

Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8523743 , fax. 033 8522560
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o.
    ul. Liburnia 2a 2a
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 033 8523743, fax. 033 8522560
    REGON: 24040417700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Domów Mieszkalnych nr 1 oraz Administrację Domów Mieszkalnych nr 2 w Cieszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Administrację Domów Mieszkalnych nr 1: - wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową PCV z w ilości 101 szt. w lokalach mieszkalnych. Nawiewniki automa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami); 2. Potencjał kadrowy - o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy dysponujący osobami o następujących kwalifikacjach: a) kierownik robót posiadający: - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, - aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221) 3. Przedłożenie referencji potwierdzających wykonanie co najmniej jednego podobnego przedmiotu zamówienia w ciągu 2006, 2007, 2008r. - do dnia składania ofert. Za podobne będzie uznane zamontowanie lub wymiana stolarki o liczbie co najmniej 50 sztuk lub wykonanie montażu (wymiany) stolarki o wartości co najmniej równej 50% oferowanej ceny. Dopuszcza się wykonanie tych prac przez Wykonawcę u dwóch zamawiających (nie więcej). 4. Udzielenie jednolitej gwarancji na całość prac nie krótszej niż 2 - letniej. Gwarancja musi obejmować kompletne okno z okuciami i szybami, parapety oraz roboty montażowe. Gwarancją objęte musi być także nieodbarwienie się tworzywa okien podczas eksploatacji. Gwarancja nie może być dzielona np. inna na okucia inna na konstrukcję. Gwarancja nie spełniająca tych wymogów lub nieprecyzyjnie określona będzie traktowana przy rozpatrywaniu ofert jako nie spełniająca warunku przystąpienia do przetargu. 5. Złożenie oświadczenia o gotowości do montażu okien w dni robocze od godz. 7.00 do godz. 20.00 oraz w soboty od godz. 7.00 do godz. 13.00 wg możliwości lokatorów. 6. Wyrażenie zgody na comiesięczne rozliczanie robót i wystawianie faktur miesięcznych, 7. Wyrażenie zgody na 30 dniowy termin płatności faktur. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, referencji itd.) załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnienie i podpisanie dokumentu Oferta Wykonawcy - załącznik nr 1; 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2; 3.Aktualny wypis-odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) - załącznik nr 3; 4. Wykaz personelu technicznego przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik nr 4; 5. Kopie uprawnień kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego - załącznik nr 4a; 6. Kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 i z 2002r. Nr 23, poz. 221) - załącznik nr 4b; 7. Referencje - załącznik nr 5; 8. Wykaz podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 6; 9. Oświadczenia podwykonawców o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 6a. 10. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy przygotowany na druku zamawiającego lub własny kosztorys identyczny z dostarczonym przez zamawiającego w SIWZ (identyczny opis robót i układ kolumn, podane identyczne ilości przedmiarowe i jednostki miar, podane ceny jednostkowe, wyliczona wartość robót) - załącznik nr 7; 11. Podpisane Założenia wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr 8; 12. Parafowany Wzór umowy - załącznik nr 9; 13. Oświadczenie o odpadach - załącznik nr 10; 14. Złożenie oświadczenia o gotowości do montażu okien w dni robocze od godz. 7.00 do godz. 20.00 oraz w soboty od godz. 7.00 do godz. 13.00 wg możliwości lokatorów - załącznik nr 11; 15. Aprobaty techniczne dotyczące okien, certyfikaty, deklaracje zgodności - załącznik nr 12; 16. Proponowana treść dokumentu gwarancyjnego, zgodna z warunkiem przystąpienia do przetargu - załącznik nr 13;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm.cieszyn.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach