Przetargi.pl
WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ

Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Wincentego Witosa 7/12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4182851 , fax. 091 4185218
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Wincentego Witosa 7/12 7/12
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4182851, fax. 091 4185218
    REGON: 81120132800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.goleniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art. 3 ust. 1, pkt. 5a Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej PCV w lokalach mieszkalnych administrowanych przez zamawiającego na terenie Goleniowa, w ilości wg wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i odpowiadających niżej określonym wymaganiom techniczno - użytkowym : -Profil PVC biały, trzykomorowy wzmocniony kształtownikami stalowymi, ocynkowanymi -izolacja akustyczna -system okuć obwiedniowych dla skrzydeł uchylno - rozwieranych -szyby zespolone jednokomorowe o współczynniku przenikania ciepła E = 1,1 W/m2 -uszczelki wymienialne wykonane z materiału o dużej odporności na starzenie -parapety zewnętrzne z blachy powlekanej o grubości min. 0,5 mm -parapety wew. - postforming , biały mat lub równoważne 1. Zakres zadania i składanej oferty ma być zgodny z niniejszą specyfikacją, dokumentacją wymienioną poniżej : a) Wykazem nieruchomości lokalowych objętych zamówieniem wraz z ilością okien do wymiany b) specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 3 do SIWZ 2. Zamawiający udostępnia wykonawcy przedmiar robót- załącznik nr 2 mający jedynie charakter pomocniczy. 3. Załatwienie wszystkich formalności, ustalenie terminu realizacji zamówienia w poszczególnych lokalach i koszty związane z budową znajdują się po stronie wykonawcy robót. 4. Wykonawca w cenie oferty winien jest uwzględnić koszty związane z utrudnieniem wynikającym z prowadzenia robót w lokalach zamieszkałych , wywiezieniem materiałów rozbiórkowych , gruzu, utylizacją odpadów, które nie mogą być gospodarczo wykorzystane. 5.Wykonawca na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, powinien obejrzeć miejsce robót oraz jego okolice, zebrać wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz dokonać pomiarów z natury. 6. Materiały użyte do wykonania zadania muszą być nowe, posiadać atesty, aprobaty i inne dokumenty wymagane prawem budowlanym . W/w dokumenty Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć zamawiającemu przy odbiorze końcowym zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) złożą oświadczenia lub dokumenty w wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ f) złożą ofertę zgodną ze wzorem, stanowiącą załącznik nr 1do niniejszej SIWZ; 2. Wykonawca musi zrealizować zasadniczą część zamówienia siłami własnymi w zakresie 90% - demontaż, montaż okna nowego i obróbka. 3. Zamawiający dopuszcza użycie podwykonawcy w zakresie wywozu materiałów rozbiórkowych i utylizacji odpadów, które nie mogą być gospodarczo wykorzystane. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. V. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą wszystkie dokumenty wskazane w części VI SIWZ wykazujące spełnienie wymagań tam wskazanych. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp. b) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy przed upływem terminu składania ofert nie złożą wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów lub którzy nie złożą pełnomocnictw albo którzy złożą wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożą wadliwe pełnomocnictwa, do złożenia tych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw w wyznaczonym terminie. c) Zamawiający zaniecha wzywania wykonawcy do uzupełnień, o których mowa w ust. 2, jeżeli mimo ich złożenia oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. d) Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego muszą potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert (art. 26 ust. 3 Pzp). e) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, jednak każdy z wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w części VI niniejszej SIWZ. Ponadto wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców, zgodnie z art. 23 Pzp. f) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą, zgodnie z art. 24 ust. 4 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym i innymi niżej wymaganymi dokumentami. Roboty ujęte w dokumentacji technicznej, które nie ujęto w kosztorysie ofertowym, nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu. Kosztorys ofertowy wobec ryczałtowego charakteru umowy ma charakter pomocniczy i nie podlega ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta Wykonawcy musi zawierać niżej wymienione dokumenty złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz ,że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24. Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów : A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1- 4 Pzp - załącznik nr 8. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: A) wykazu przynajmniej trzech wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, w tym jedna robota o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł oraz załączeniem dokumentów potwierdzających., że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, B) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z zaznaczeniem podstawy prawnej dysponowania wykazanymi osobami lub wskazaniem przyszłego dysponowania wykazanymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. W wykazie tym należy wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie wystarczającym do wykonania zamówienia oraz dokument stwierdzający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i dowód jej (osoby-osób) przynależności do właściwej, regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. C) pisemnego zobowiązania innych niż Wykonawca podmiotów do tego, aby Wykonawca mógł dysponować wykazanymi osobami, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3. lit. B Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , zamawiający żąda następujących dokumentów: A) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wysokości 100.000,00 PLN (słownie sto tysięcy) ważnej co najmniej od dnia otwarcia ofert oraz w okresie przewidzianym na realizację zamówienia. Dopuszcza się możliwość przedłużania terminu ważności polisy w ww. okresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.goleniow.pl oraz www.goleniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach