Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej

Administracja Budynków Komunalnych w Orzyszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-250 Orzysz, ul. Cierniaka 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4237126 , fax. 0-87 4237892
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych w Orzyszu
    ul. Cierniaka 1 1
    12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4237126, fax. 0-87 4237892
    REGON: 79022122600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.abk.orzysz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres rzeczowy robót stanowić będzie: a) zakup, dostawa oraz montaż okien PCV o łącznej powierzchni około 178m2 w tym jedne drzwi balkonowe i jedno okno dachowe; b) transport okien na miejsce zabudowy; c) demontaż starych okien; d) roboty tynkarskie związane z naprawą ościeży; e) zakup wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania zadania; f) wywóz starych okien na bazę ABK przy ul. Wierzbińskiej i gruzu na wysypisko, g) roboty porządkowe oraz towarzyszące związane z realizacją zadania; h) wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych zgodnie z załącznikiem nr 5 SIWZ. 2.Wbudowana stolarka posiadać musi co najmniej następujące cechy: a) kolor biały, wykonane z tworzywa PCV; b) wszystkie skrzydła rozwieralne, w każdym oknie jedno skrzydło uchylno - rozwieralne posiadające mikrowentylację, wymiary okien przyjęto w świetle ościeży; c) profile ram, skrzydeł co najmniej 5-komorowe o szerokości minimum 70mm, system z uszczelnieniem oporowym, uszczelki przeciągane po obwodzie; d) wkłady okienne U=1,0 W/m2K z powłoką niskoemisyjną; e) okucie obwiedniowe renomowanych firm (jednorodne) z mikrowentylacją; f) montaż nawiewników ciśnieniowych po jednym do każdego okna. 3. Szczegółowe zestawienie adresów, pod którymi montowana będzie stolarka okienna, stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Przed przystąpieniem do realizacji robót zaleca się aby wykonawca na swój koszt dokonał dokładnych pomiarów stolarki okiennej oraz parapetów wewnętrznych i zewnętrznych przeznaczonych do wymiany. 5. Miejsce wykonania robót: miasto Orzysz, budynki administrowane przez Administrację Budynków Komunalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane w §8 SIWZ dokumenty i zawarte w nich informacje (zgodnie z wymogami formalnymi zawartymi w SIWZ). Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnienie łącznie przez Wykonawców warunków dotyczących potencjału technicznego i kadrowego, kwalifikacji i doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą: Kryterium Waga Cena 100% 1. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta - wynosi 100 punktów. 2. W trakcie oceny ofert kolejno - rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane są punkty za powyższe kryterium. 3. Zamawiający zastosuje zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); d) aprobata techniczna ITB stwierdzająca dopuszczenie oferowanych okien do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej na terenie RP; e) aktualny certyfikat zgodności ITB dla producenta oferowanych okien z wymaganiami określonymi w aprobacie technicznej albo deklaracja zgodności ze świadectwem badań; f) atest higieniczny PZH z wyraźnym zaznaczeniem, że oferowane okna można stosować w obiektach użyteczności publicznej; g) Orzeczenie Centrum Naukowo-Badawczego Ochrony Przeciwpożarowej o niezapalności oferowanych profili okiennych; h) Certyfikat Instytutu Szkła i Ceramiki na szyby zespolone jednokomorowe; i) Certyfikat zgodności Centrum Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu i Elementów Wyposażenia Budownictwa na okucia do okien; j) wykaz nr 1 - doświadczenie zawodowe wzór stanowi załacznik nr 4 do SIWZ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - z wykazu musi wynikać, iż Wykonawca zrealizował minimum 3 roboty dotyczące dostawy wraz z wymianą stolarki okiennej o wartości min. 50 000 PLN netto każda.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.orzysz.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach