Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej

Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-884 Poznań, ul. Rybaki 18a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 657 90 00 , fax. (061) 657 90 09
  • Data zamieszczenia: 2012-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A.
    ul. Rybaki 18a 18a
    61-884 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 657 90 00, fax. (061) 657 90 09
    REGON: 63023584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w wskazanych poniżej nieruchomościach administrowanych przez jednostkę Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej S. A. w Poznaniu Biuro Obsługi Mieszkańców nr 1 - (okna) ul.: Długosza 24 B/23, Galla 3/11, Galla 5/2, Jackowskiego 29/18, Jackowskiego 30/10, Słowackiego 39/6, Staszica 6/11, Wituchowska 14, Jackowskiego 58/2, Kassyusza 10/11, Waryńskiego 2/4, Wawrzyniaka 41/33, Łobżenicka 8/4, Drzymały 9/1, Dojazd 30 B15 m 14, Drzymały 9/2, Szamarzewskiego 21/31, Szamarzewskiego 18/4, Asnyka 7/11, Łobżenicka 8/20. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący wymiany stolarki okiennej został zawarty w załączniku nr 5 do IDW (dla Biura Obsługi Mieszkańców nr 1). 2. Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpady zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Zastosowane nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) na produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 60 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 1 480,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta osiemdziesiąt zł). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.09.2012 r. do godz. 10.00 4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego, tj.: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, Poznań: 38160010840004050366337001 z zaznaczeniem: Wadium do postępowania nr ZZP/1370-PN/2012, oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego, w miejscu składania ofert, tj. pokój nr 231. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach