Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 01-808 Warszawa, ul. Grębałowska 23/25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8350611 , fax. 022 8350611
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
    ul. Grębałowska 23/25 23/25
    01-808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8350611, fax. 022 8350611
    REGON: 01085883800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-zgn.lami.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa m.st.Warszawy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana zużytej technicznie stolarki okiennej na okna z PCV w budynkach i lokalach mieszkalnych w Dzielnicy Bielany stanowiących własność m.st.Warszawy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6000 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Niespełnianie jakiegokolwiek warunku określonego w SIWZ spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo dokument potwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - urzędujących członków ich władz świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca podmiotów zbiorowych ( spółek Kodeksu handlowego) w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. wykluczenia wykonawców, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary-wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 6.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1; art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7.Wykaz co najmniej jednej roboty wykonanej w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 500.000,-zł. (jeśli więcej niż jedna robota, to o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,-zł. ) z podaniem daty wykonania, nazwy zleceniodawcy wraz z załączeniem referencji. 8.Akceptacja treści wzoru umowy. 9.Dowód wniesienia wadium. 10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 400.000,- zł. A jeżeli nie jest ubezpieczony na wymaganą kwotę składa oświadczenie, że w dniu podpisania umowy przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 400.000,-zł. pod rygorem wykluczenia z postępowania. 11.W przypadku spółki cywilnej dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej. 12.W przypadku konsorcjum dołączyć do oferty umowę konsorcjum. 13.Dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu i do zawarcia umowy należy złożyć w oryginale. 14.Na oferowane okna-certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 15.Certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności na okucia do okien i drzwi balkonowych z PCV.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-zgn.lami.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach