Przetargi.pl
Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Filaretów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
  • Data zamieszczenia: 2019-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    Filaretów 31
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, , fax. 322 273 145
    REGON: 27117635800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.tychy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych przy ul. Dunikowskiego 36 mieszkania nr 56, 63, 65, ul. Dunikowskiego 38 mieszkania nr 3, 9, 18, 23, 24, ul. Dunikowskiego 42 mieszkania nr 31,57 w Tychach, którym w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach. 3.1. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia. NIE DOTYCZY 3.2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ 3.3. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 00 00 00 – 7 – prace budowlane 44 22 12 00 – 7 – drzwi 45 26 25 22 – 6 – roboty murarskie 45 41 00 00 – 4 – prace tynkarskie 45 33 24 00 – 7 – usuwanie gruzu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na zawartość oferty składa się: 10.3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 10.3.2. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną (wraz ze zbiorczym zestawieniem materiałów i sprzętu). 10.3.3. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa; 10.3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 10.3.5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3. (jeżeli dotyczy); 10.3.6. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach