Przetargi.pl
Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9

Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, ul. Szpitalna 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8779300 , fax. 76 8779330
  • Data zamieszczenia: 2014-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 9 9
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8779300, fax. 76 8779330
    REGON: 00101617300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wsp.szpitalna9.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki drzwiowej w budynku Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi, przy ul. Szpitalnej 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa i wymiana stolarki drzwiowej na nową, zgodną z obowiązującymi wymogami, w ilości 238 kompletów: a) skrzydło drzwiowe z płyty wiórowej pełnej w systemie przylgowym (Zamawiający, zastrzega sobie prawo do zamiany systemu): - odporne na wstrząsy - odporne na obciążenia statyczne - odporne na uderzenia - odporne na wielokrotne, cykliczne otwieranie b) w skrzydłach do pomieszczeń sanitarnych otwory wentylacyjne - w dolnej części skrzydła, c) ościeżnica regulowana łącznie z opaskami 75-500mm, odpowiednia do grubości ścian, dostarczana w elementach, kolorystyka spójna ze skrzydłem drzwiowym (Zamawiający w uzasadnionych przypadkach, zastrzega sobie prawo do zmiany wyboru typu ościeżnicy), d) stolarka drewniana z okuciami, pokryta okleiną z powierzchnią zabezpieczającą przed wycieraniem i środkami chemicznymi, przeznaczona do obiektów użyteczności publicznej, w ustalonym z Zamawiającym kolorze, z 5 letnią gwarancją producenta. e) zawiasy czopowe, wkręcane, do drzwi wewnątrzlokalowych, f) zamek wpuszczany w skrzydło, z wkładką patentową, z kompletem 3 kluczy, g) klamka do stosowania w obiektach użyteczności publicznej (szpitalach), dźwigniowa, w ustalonym z Zamawiającym kolorze. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: - demontaż starej stolarki drzwiowej, - dostosowanie otworów ścian, poprzez uzupełnienie ich cegłą pełną klasy 10 na zaprawie cementowo-wapiennej, - osadzenie ościeżnic, - uszczelnienie szczelin między ościeżnicą a ścianą, - wykonanie pasowania i regulacji drzwi, - montaż zamków i klamek, - przygotowanie i dwukrotne malowanie całych ścian wewnętrznych na których wymieniono drzwi (w istniejącym kolorze) po robotach tynkarskich. 2. Roboty należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Prace wykonywane będą na oddziałach czynnego obiektu Szpitalnego, w czasie normalnego ich funkcjonowania, z pobytem pacjentów i personelu. 4. Zamawiający może udostępniać maksymalnie do 4 pomieszczeń (sale chorych, dyżurki) w szczegółowo uzgadnianych z Zmawiającym terminach. 5. Oznakowanie i zabezpieczenie terenu budowy należy do Wykonawcy. 6. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki należy do Wykonawcy. Zastrzegamy sobie możliwość odzysku części materiałów (drzwi, zamki, klamki, itp). 7. Do oferty należy dołączyć wzór katalogowy (zdjęcie, dane techniczno-eksploatacyjne) proponowanych w ofercie wyrobów (drzwi, zamków, klamek, itp). 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo, by po otwarciu ofert wezwać Wykonawcę do dostarczenia, w ciągu trzech dni roboczych, wzorcowych próbek proponowanych wyrobów (przekrój drzwi, model klamki). 9. Materiały określone w dokumentacji projektowej, należy traktować jako przykładowe, stanowiące poziom odniesienia, odwzorowujące ideę projektowanych rozwiązań. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem posiadania przez nie parametrów i właściwości funkcjonalnych, nie gorszych niż materiały lub urządzenia zastępowane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń. 10. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i ma uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą wiedzą techniczną. 11. W przypadku uszkodzenia w trakcie robót, jakichkolwiek instalacji (wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych lub innych), Wykonawca zobowiązany jest do ich niezwłocznej naprawy na swój koszt. 12. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonywanie robót przez podwykonawców. 13. Oferent winien przedłożyć atesty na wszystkie składniki zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota i termin wniesienia wadium: a) oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 7 b) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, także wówczas, gdy termin składania ofert zostanie przedłużony. c) termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert, o godzinie wyznaczonej na składanie ofert, tj. 12 maja 2014 roku, godz. 12:30. d) Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie terminu związania ofertą w sytuacjach wskazanych w ustawie, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Forma i miejsce złożenia wadium: a) w pieniądzu na konto Zamawiającego: PKO BP 96 1020 3017 0000 2902 0019 9877 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w formach wymienionych w pkt. b-e, musi być wystawione na Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Złotoryi. Oryginał dokumentu (dotyczy form ppkt. b-e) potwierdzający pokrycie wadium, musi być złożony w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 21 Księgowość - Kasa Zamawiającego. UWAGA: W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, Zamawiający uzna za dotrzymany termin jego wniesienia, datę uznania rachunku Zamawiającego (datę wpływu na konto Zamawiającego - do godz. 12:30 do terminu składania ofert, a nie datę dokonania polecenia przelewu). 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach przewidzianych prawem, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że okoliczność ta wynika z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wsp.szpitalna9.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach