Przetargi.pl
Wymiana stolarki drzwiowej, posadzek, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej i hydrantowej w G-17 przy ul. Powstańców Wielkopolskich 4 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota ogłasza przetarg

  • Adres: 01-021 Warszawa, ul. Grójecka 17A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5783561 , fax. 022 5783555
  • Data zamieszczenia: 2009-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota
    ul. Grójecka 17A 17A
    01-021 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5783561, fax. 022 5783555
    REGON: 01525964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadochota.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki drzwiowej, posadzek, roboty malarskie, wymiana instalacji elektrycznej i hydrantowej w G-17 przy ul. Powstańców Wielkopolskich 4 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje roboty remontowe na parterze piwnicy i I piętrze budynku szkoły, instalacje elektryczne i sanitarne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4000 pln
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objętym zamówieniem; 2.posiadają doświadczenie potwierdzone dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie co najmniej 2 remontów ogólnobudowlanych o wartości min.100.000zł brutto- w ciągu ostatnich 5 lat 4.dysponują lub będą dysponować osobami legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanymi ( min. 1 osoba) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów oraz osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne SEP E i SEP D w zakresie robót elektryznych ( min. 1 osoba każde) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w części III pkt 2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów wynikać musi jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie bądź wyjaśnienie wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków jest możliwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oferta złożona na formularzu ofertowym o treści zgodnej ze wzorem SIWZ 2)oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych 3)dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie do złożonej oferty, zgodnych z opisem w rozdz. III pkt 1 ppkt 2)w SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( np. referencje); 5)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6) potwierdzenie wniesienia wadium; 7)w przypadku zatrudnienia podwykonawców - oświadczenie Wykonawcy wskazujące część zamówienia, której wykonanie powierza się podwykonawcom; 8)uproszczony kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urzadochota.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach