Przetargi.pl
Wymiana stolarki drzwiowej, posadzek na antypoślizgowe oraz modernizacja sanitariatu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w głównym budynku Zespołu Szkół nr 6 im. M. Rataja w Ełku.

Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Kajki 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6106223 , fax. 087 6106223
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 6 im. Macieja Rataja
    ul. Kajki 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6106223, fax. 087 6106223
    REGON: 00009613500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs6.elk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki drzwiowej, posadzek na antypoślizgowe oraz modernizacja sanitariatu z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych w głównym budynku Zespołu Szkół nr 6 im. M. Rataja w Ełku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. wymianę stolarki drzwiowej na parterze i piętrze głównego budynku szkoły, 2. wymianę posadzek na antypoślizgowe w holach na parterze i piętrze głównego budynku szkoły, 3. przebudowę sanitariatu na I piętrze budynku B -głównego budynku Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321304
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki: 1) dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 2) w okresie ostatnich pięciu lat tj. od dnia ogłoszenia zamówienia. lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż 5 lat, wykonali z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 50 tyś zł każda, potwierdzone referencjami zawierającymi wskazanie zakresu wykonanych robót, wartości tych robót oraz podmiotu zamawiającego, 3) posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu, w kwocie nie mniejszej niż 50 tyś zł, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 tyś złotych. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druki stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 7. Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia oraz aktualnej liczby osób będących w dyspozycji wykonawcy, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 8. Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 4 do SIWZ, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu na listę i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej od osoby, która pełniła będzie funkcje kierownika budowy, 9. Wykaz wykonanych, z należytą starannością, w ciągu pięciu ostatnich lat tj. od dnia ogłoszenia zamówienia lub z okresu prowadzenia działalności gospodarczej, co najmniej dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 tyś zł każda, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, 10. Wykaz podwykonawców, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Warunki gwarancji i usług gwarancyjnych złożone na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś złotych przez cały okres trwania zamówienia a jeżeli ten okres jest krótszy pisemne oświadczenie o przedłużeniu tego okresu do czasu zakończenia wykonywania zamówienia, 13. Zaświadczenie z banku, w którym wykonawca posiada rachunek podstawowy lub ze spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 tyś złotych lub, że posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs6.elk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach