Przetargi.pl
WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ I PODŁÓG, REMONT OGRODZENIA. KOSZALIN UL. PODGÓRNA 16

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 75-412 Koszalin, Al. Monte Cassino 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3160300 , fax. 0-94 3160328
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Al. Monte Cassino 2 2
    75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3160300, fax. 0-94 3160328
    REGON: 00380182900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mops.koszalin.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ I PODŁÓG, REMONT OGRODZENIA. KOSZALIN UL. PODGÓRNA 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z wymianą stolarki drzwiowej i podłóg na pierwszym piętrze budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koszalinie przy ul. Podgórnej 16 oraz remont ogrodzenia posesji, polegający na odtworzeniu istniejącego ogrodzenia. Zakres prac przewiduje: roboty rozbiórkowe: wykucie stolarki drzwiowej, poszerzenie 5 otworów w ścianach działowych ,zerwanie wykładziny podłogowej i podłóg drewnianych w pomieszczeniach I piętra, rozebranie ogrodzenia z siatki w ramach na słupkach stalowych i skorodowanej części cokołów betonowych ogrodzenia; ułożenie podłogi z płyty wiórowej z poziomowaniem legarów, ułożenie wykładziny PCV z listwami cokołowymi; osadzenie ościeżnic stalowych i skrzydeł drzwiowych wraz z okuciami- zamki, klamki z szyldami ; prace uzupełniające po osadzeniu ościeżnic- uzupełnienie tynku, glazury itp; malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi; remont cokołu betonowego ogrodzenia; montaż ogrodzenia z siatki stalowej powlekanej w ramach z kątownika, mocowanych do słupków stalowych; montaż bramy i furtki. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą: spełnia, nie spełnia na podstawie poniżej wymienionych dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; e) wykaz wykonanych robót budowlanych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4; f) dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wymienione przez Wykonawcę w wykazie, zostały wykonane(zakończone) należycie (m.in. referencje) g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mops.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach