Przetargi.pl
wymiana stolarki drewnianej na stolarkę z tworzywa sztucznego

Zespół Szkół Technicznych im. kmdra Antoniego Gamuszewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Parkowa 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 531 00 15 , fax. 0-58 531 00 15
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych im. kmdra Antoniego Gamuszewskiego
    ul. Parkowa 1 1
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 0-58 531 00 15, fax. 0-58 531 00 15
    REGON: 19188756100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zst.etczew.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana stolarki drewnianej na stolarkę z tworzywa sztucznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wymiana stolarki drewnianej na stolarkę z tworzywa sztucznego - 18 sztuk - 76,12m2 zgodnie z przedmiarem robót i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: według informacji zawartych w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu uznania oferty za ważną i nie odrzuconą Wykonawcy zobowiązani są złożyć kompleksowo i w wyznaczonym określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia terminie , wszystkie niżej wymienione oświadczenia i dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę 6.1a. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 Oświadczenia i deklaracje wykonawcy do SIWZ. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie , oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot współuczestniczący 6.1.b aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ww odpis lub zaświadczenie datowane muszą być przez instytucje je wystawiające w terminie wymaganym Prawem Zamówień Publicznych. W przeciwnym przypadku oferta zostanie odrzucona z postępowania. 6.1.c uprawnienia ogólnobudowlane w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia 6.1.d aktualne poświadczenie przynależności osobyosób z pkt 6.1.c do Izby Inżynierów Budownictwa 6.1.e wykaz minimum 5 osób nazwisko i imię zatrudnionych na podstawie aktualnej umowy, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 6.1.f samochód tzw.dostawczy o ładowności dla części towarowej min. 600 kg w celu uwiarygodnienia tej informacji wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego. 6.1.g zestawienie wykonanych w roku 2008 wymian stolarki o wartości minimum 200.000,00 złotych. Z podaniem: adresu inwestora wraz z jego numerem telefonu, szczegółowego zakresu robót 6.1h. aktualne ubezpieczenie w zakresie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem zakresu umowy oraz odpowiedzialności wobec osób trzecich na kwotę minimum 50.000 zł. Kolejne aktualizacje ubezpieczeń nie mogą powodować przerw w ciągłości ubezpieczenia i muszą obejmować cały okres realizacji umowy. Wykaz wymaganych dokumentów a potwierdzenie posiadania ubezpieczenia przedłożone w formie kserokopii podpisanej za zgodność przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, z podaniem ogólnych warunków ubezpieczenia oraz dowodem opłat składek uwaga w przypadku ubezpieczenia przez oferenta odpowiedzialności cywilnej w walucie obcej, Zamawiający przyjmować będzie wartość ubezpieczenia według kursu NBP na dzień sporządzenia oferty. 6.1.i Wypełniony Formularz Ofertowy jako załącznik nr 1 wraz z propozycją ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotowego zamówienia 6.1.j zaakceptowany wzór umowy stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji w formie podpisu upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy wraz z imienną jego pieczęcią i parafką na każdej stronie treści umowy Załącznik nr 3 6.2. Ponadto, Wykonawca w celu uznania oferty za ważną i nie podlegającą odrzuceniu zobowiązany jest: a. do wnikliwego przeanalizowania SIWZ oraz przedmiarów prac i dokonania prawidłowej i pełnej wyceny wymienionych robót obejmujących wszystkie, zarówno podstawowe jak i pomocnicze, roboty, materiały i prace sprzętu oraz koszty wszystkich dojazdów i dowozów. b wziąć również pod uwagę, że podane normy i kalkulacje będą stosowane przez Zamawiającego również w przypadku gdy zleci on Wykonawcy wykonywanie robót nie wymienionych w zakresie usług lecz do których wykonania stosuje się identyczny w całości lub części zakres. c. Załączyć formularz Oferta . Brak formularza lub jakakolwiek zmiana jego treści powoduje odrzucenie oferty z postępowania . d.Załączyć szczegółowy kosztorys ofertowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ofertę należy wycenić w oparciu o: przedmiar robót, zestawienie stolarki z podziałem skrzydeł Uwaga Ww kosztorysy i kalkulacje muszą posiadać wycenę netto , wycenę podatku VAT procentową i kwotową oraz wycenę brutto. Uwaga Oferta ostateczna, wraz z wszystkimi załącznikami musi być złożona tylko w formie oryginalnej pisemnej oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zst.etczew.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach