Przetargi.pl
WYMIANA STOLARKI BUDOWLANEJ OKIENNEJ W BUDYNKU INTERNATU

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, Bobowicko, ul. Międzyrzecka 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7413218 , fax. 95 7413202
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku
    Bobowicko, ul. Międzyrzecka 7 7
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7413218, fax. 95 7413202
    REGON: 00009654300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.zsr.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła ponadgimnazjalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA STOLARKI BUDOWLANEJ OKIENNEJ W BUDYNKU INTERNATU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich czynności związanych z wymianą stolarki okiennej w budynku, a w szczególności: a) wykucie z muru ościeżnic drewnianych, b) rozebranie parapetów zewnętrznych, c) przygotowanie otworów do obsadzenia nowej stolarki, d) obsadzenie nowej stolarki wraz z jej uszczelnieniem i obróbką, e) obsadzenie parapetów zewnętrznych, f) uzupełnienie tynków na ościeżach, g) wykonanie innych robót wykończeniowych związanych z wymianą stolarki, h) wywóz materiałów z rozbiórki do utylizacji. Zamówienie obejmuje wymianę okien o wymiarach : - 150 x 150 cm - 3 szt. - 160 x 170 cm - 9 szt. - 160 x 180 cm - 28 szt. - 160 x 220 cm - 9 szt. oraz drzwi tarasowych o wymiarach:160x294 cm - 1 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.zsr.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach