Przetargi.pl
wymiana starej stolarki okiennej na okna z PCV w części szkolno-administracyjnej i na korytarzu, segment pierwszy i w szatniach na parterze oraz wymianę drzwi głównych wejściowych aluminiowych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 w Otwocku

Szkoła Podstawowa Nr 6 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-402 Otwock, ul. Ambasadorska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 779 34 31 , fax. 0-22 788 19 12
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 6
    ul. Ambasadorska 1 1
    05-402 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 779 34 31, fax. 0-22 788 19 12
    REGON: 00080011400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp6-otwock.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana starej stolarki okiennej na okna z PCV w części szkolno-administracyjnej i na korytarzu, segment pierwszy i w szatniach na parterze oraz wymianę drzwi głównych wejściowych aluminiowych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest wymiana starej stolarki okiennej na okna z PCV w części szkolno-administracyjnej i na korytarzu, segment pierwszy i szatniach na parterze oraz wymianę drzwi głównych wejściowych aluminiowych w budynku Szkoły Podstawowej Nr 6 w Otwocku b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowo-kosztorysowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1A oraz 1B do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Złożą ofertę zgodną ze SIWZ i zaakceptują wzór umowy. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp.). 6) Prowadzą działalność w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Dziale VII ustęp 1 i formie określonej w Dziale V ustęp 1 SIWZ następujące dokumenty: 1) Wypełniony Przedmiar Robót stanowiący załącznik Nr 1A i Nr 1B do SIWZ 2) Wypełniony druk Formularz ofertowy, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji. (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 3) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - (Załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty musza być złożone przez każdy podmiot. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 5) Informacja o podwykonawcach - załącznik Nr 5. Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wykazać ich nazwę, rodzaj powierzonej części zamówienia oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy/ów o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. 6) Zaakceptowany (parafowany przez Wykonawcę ) wzór umowy stanowiący zał. nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp6-otwock.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach