Przetargi.pl
WYMIANA ŚLUSARKI ORAZ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH UŻYTKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, ul. Filaretów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2274091 w. 133 , fax. 322 273 145
  • Data zamieszczenia: 2017-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Filaretów 31
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 032 2274091 w. 133, fax. 322 273 145
    REGON: 27117635800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA ŚLUSARKI ORAZ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W LOKALACH UŻYTKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany ślusarki oraz stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach użytkowych (w najmie) znajdujących się w zasobach gminy, którymi w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjne zwane ROM-em, a to: – ROM Nr I z siedzibą w Tychach przy ul. Arkadowej 9c – ROM Nr IV z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 76 2. Zamówienie podzielone jest na 3 części zwane dalej zadaniami: 2.1. ZADANIE NR 1 – zakres zamówienia obejmuje wymianę ślusarki i stolarki okiennej oraz drzwi wejściowych w lokalu użytkowym przy ul. Dmowskiego 7 w Tychach, administrowanym przez ROM IV. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ. 2.2. ZADANIE NR 2 – zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej w lokalu użytkowym przy Pl. Św. Anny 7 w Tychach, administrowanym przez ROM Nr I. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ. 2.3. ZADANIE NR 3 – zakres zamówienia obejmuje wymianę drzwi w lokalu użytkowym przy Pl. Św. Anny 4 w Tychach, administrowanym przez ROM Nr I. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium: 1) na zadanie nr 1 – wymiana ślusarki , stolarki okiennej oraz drzwi wejściowych w lokalu użytkowym przy ul. Dmowskiego 7 – wadium w wysokości: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych zero groszy) – na czas związania ofertą. 2) na zadanie nr 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) na zadanie nr 3 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę postępowania. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Nr rachunku bankowego: 86 1240 2975 1111 0010 6583 2252 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2016r. poz. 359 tj., ze zm.). 6. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach