Przetargi.pl
WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ FI 100 I FI 200 WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI. WYMIANA ZEWNĘTRZNEJ KANALIZACJI SANITARNEJ.

Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, gen Sylwestra Kaliskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865 , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
    gen Sylwestra Kaliskiego 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, fax. +48261839723
    REGON: 121229000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYMIANA SIECI WODOCIĄGOWEJ FI 100 I FI 200 WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI. WYMIANA ZEWNĘTRZNEJ KANALIZACJI SANITARNEJ.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE NR 1 WYMIANA SIECI WODOCIAGOWEJ FI 100 I FI 200 WRAZ Z PRZYŁĄCZAMI ZAKRES 1) Przebudowa przewodu wodociągowego φ200 2) Przebudowa przewodów wodociągowych φ100 3) Przebudowa przyłączy wodociągowych 4) Montaż zaworów odcinających, antyskażeniowych BA i pierwszeństwa w budynkach 5) Montaż wodomierzy 6) Wykonać bloki oporowe 7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i edytowalnej w formacie dwg. ZADANIE NR 2 WYMIANA ZEWNĘTRZNEJ SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ ZAKRES 1) Wymiana odcinka sieci kanalizacji bytowej wraz z przyłączem do budynku nr 5 2) Wymiana odcinka sieci kanalizacji bytowej wraz z przyłączami do budynku nr 15, 14 i 24 3) Wymiana odcinka sieci kanalizacji bytowej z przyłączem budynku nr 20 4) Wymiana odcinka sieci kanalizacji bytowej z przyłączem do budynku nr 34. 5) Wymiana odcinka sieci kanalizacji bytowej z przyłączem do budynku AW-1 6) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i edytowalnej w formacie dwg. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania równoważnego przedmiotu zamówienia. tj.: tam, gdzie w dokumentacji, specyfikacji technicznej lub przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie materiałów, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją, uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaproponowanych w ofercie materiałów spoczywa na Wykonawcy, który zobowiązany jest załączyć do oferty opisy techniczne, atesty, certyfikaty albo inne dokumenty dotyczące proponowanych materiałów potwierdzające, że są one równoważne wobec materiałów wskazanych przez Zamawiającego tzn., że spełniają co najmniej minimalne warunki/parametry określone w SIWZ i załącznikach do niej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 ze zmianami), przy realizacji przedmiotu umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy min. 0,5 etatu, na warunkach i terminach określonych w par. 4 ust. 5-6 projektu umowy –wszystkie osoby w zakresie wymienionych czynności: ZADANIE NR 1 i ZADANIE NR 2 roboty ziemne, rozbiórkowe, roboty ziemne zmechanizowane (zagęszczarką i koparką), demontaż i montaż instalacji sanitarnych wodociągowych i kanalizacyjnych Sposób dokumentowania określają przepisy par. 4 ust. 7 projektu umowy. Sankcje z tytułu braku zatrudnienia w.w. osób określają przepisy par. 4 ust. 8 i par. 13 ust. 1 pkt. 6 projektu umowy. Postanowienia par. 4 ust. 5-13 projektu umowy stosuje się odpowiednio do podwykonawcy. Wraz z ofertą Wykonawca złoży oświadczenie – zał. nr 8 i/lub nr 8A do SIWZ. Czynności jakie zobowiązany jest spełnić Wykonawca - w przypadku powierzenia przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia podwykonawcy opisane są w zał. nr 5 do SIWZ - projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 17 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 27.10.2017r. do godz.09:00. ZADANIE NR 2 7 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 27.10.2017r. do godz.09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem: ZADANIE NR 1 „Wadium w przetargu na wymianę sieci wodociągowej fi 100 i fi 200 wraz z przyłączami – zadanie nr 1” ZADANIE NR 2 „Wadium w przetargu na wymianę zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej– zadanie nr 2” Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp – dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę – załącznik nr 8 i/lub nr 8A do SIWZ; c) Oryginał poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu; d) Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących działania publiczne DZ.U. z 2014r. poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. e) Zamawiający wymaga załączenia kosztorysu ofertowego wraz z podaniem stawki r-g%, KP%, Z% oraz stawki VAT oraz zestawienia kosztów zadania (ZKZ) przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach