Gmina Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
- Data zamieszczenia: 2019-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
REGON: 01326929000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.michalowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana sieci, przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zasuw i hydrantów oraz usuwanie awarii na SUW i sieci wodociągowej oraz płukanie sieci wodociągowej i usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana sieci, przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zasuw i hydrantów oraz usuwanie awarii na SUW i sieci wodociągowej oraz płukanie sieci wodociągowej i usuwanie awarii na sieci kanalizacyjnej”. Szacowaną wielkość i szczegółowy zakres robót określono w SIWZ w przedmiarze stanowiącym załącznik nr A do SIWZ oraz załączniku nr 2 do Umowy . Wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia będzie każdorazowo zlecane przez Zamawiającego zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ i Umowie (załącznik nr 4 do SIWZ). W szczególności roboty budowlane będą polegały na: • usuwaniu awarii i uszkodzeń zlokalizowanych na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz przyłączach, • wymianie uszkodzonych sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, • wymianie uszkodzonych zasuw i hydrantów (zob. przedmiary robót – zał. nr A do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1 Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.1.5 i 16.1.6 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
Dodano: 2024-03-28 - Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
Dodano: 2024-03-28 - „Budowa DP Nr 4407W na odcinku Porządzie - Rząśnik – granica powiatu - Etap I”.
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pokrycia dachowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Płocku – etap II, w ramach zadania pn. „Termomodernizacja obiektów miejskich”.
Dodano: 2024-03-28 - Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
Dodano: 2024-03-28 - Termomodernizacja budynku PL WAT SPZOZ w Warszawie w zakresie wymiany instalacji centralnego ogrzewania, instalacji ciepłej wody oraz przebudowy węzła cieplnego w budynku Przychodni
Dodano: 2024-03-27 - PAN Dom Seniora - Budynek Główny – Przebudowa budynku PAN z dostosowaniem do obowiązujących przepisów – Dom Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie-Jeziornie
Dodano: 2024-03-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
Dodano: 2024-03-27 - Poprawa dostępu do przestrzeni publicznej budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 51, Przebudowa budynku Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 68
Dodano: 2024-03-27 - Budowa drogi dla rowerów w ul. Mrówczej
Dodano: 2024-03-27