Przetargi.pl
Wymiana sieci, przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zasuw i hydrantów oraz naprawa uszkodzeń na sieci kanalizacyjnej

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana sieci, przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zasuw i hydrantów oraz naprawa uszkodzeń na sieci kanalizacyjnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana sieci, przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych oraz zasuw i hydrantów oraz naprawa uszkodzeń na sieci kanalizacyjnej na terenie Gminy Michałowice. 2.2. Zakres robót obejmuje: 1. naprawę uszkodzeń zlokalizowanych na sieci kanalizacyjnej oraz naprawę przyłączy, 2. wymianę uszkodzonej sieci i przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych, 3. wymianę uszkodzonych zasuw i hydrantów. 2.3. W ramach zakresu przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona naprawy bądź wymiany odcinków na sieci kanalizacji sanitarnej do 20 mb (podana długość jest szacunkową długością, przyjętą na podstawie poprzednich lat). 2.4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na podstawie zgłoszeń Zamawiającego oraz ustaleń Stron w zakresie wymiany sieci wodociągowej i kanalizacyjnej i przyłączy wodociągowych oraz zasuw i hydrantów. 2.5. Wymiana większości zasuw i hydrantów przeprowadzana będzie w godzinach nocnych tj. od godz. 22:00 do godz. 05:00. 2.6. Pełen zakres prac oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót przedstawiony jest w: 1. Przedmiarze robót – Załącznik nr 7 2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 8 2.7. Wykonawca po wykonaniu robót zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, która będzie zawierała m.in.: 1. szkic powykonawczy z naniesionym rozmieszczeniem montowanych urządzeń, 2. inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z wykonanych robót, w tym unieczynnienia, dla każdej zmiany miejsca posadowienia elementu lub elementów (np. zasuwy, hydrantu, przyłącza, studni kanalizacyjnej), 3. dokumentacji fotograficznej, 4. oświadczenie kierownika budowy, 5. dziennik budowy w przypadku konieczności, 6. atesty, badania i certyfikaty oraz świadectwa zgodności lub aprobaty techniczne użytych materiałów. 2.8. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dokona oznakowania w terenie wymienionego/zamontowanego uzbrojenia na sieci wodociągowej - lokalizacji montowanych zasuw, hydrantów (tabliczki informacyjne wykonane w trwałej technologii). 2.9. Wykonawca dokona oznakowania terenu robót zgodnie z opracowanym przez siebie projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i zatwierdzonym przez organ zarządzający ruchem. 2.10. Nad prawidłowością przebiegu prac nadzór pełni Eksploatator sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy. 2.11. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania Zamawiającego o planowanych włączeniach w dostawie wody na co najmniej 4 dni przed wyłączeniem w celu zamieszczenia stosownej informacji na stronie internetowej Zamawiającego. 2.12. Wykonawca zobowiązany będzie do poinformowania właścicieli nieruchomości przyległych do odcinka ulicy, na której prowadzone będą roboty o utrudnieniach w ruchu związanych z prowadzonymi robotami oraz o włączeniach wody na minimum 3 dni robocze przed ich wystąpieniem. 2.13. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy i elementami odblaskowymi. 2.14. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca wystąpi do Zarządcy drogi z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego oraz umieszczenie urządzenia infrastruktury technicznej w pasie drogowym w terminie pozwalającym na przygotowanie odpowiednich decyzji administracyjnych lub umowy dzierżawy na czas prowadzenia robót. 1. Po zakończeniu prac Wykonawca zgłosi przywrócenie nawierzchni pasa drogowego do stanu pierwotnego i zobowiązany jest dokonać komisyjnego odbioru nawierzchni jak również wykonania badań zagęszczenia gruntu i przekazania wyników do Zarządcy drogi. Uzyskany wskaźnik zagęszczenia nie może być niższy niż 0,99. 2. Wszelkie opłaty za zajęcia pasa drogowego i inne koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wynagrodzeniu. 2.15. Prace składające się na przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 2.16. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót aż do oddania pasa drogowego do ruchu bez ograniczeń, odpowiedzialny będzie Kierownik robót. 2.17. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane oraz odpowiadać jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej. 2.18. Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej) , które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej. 2.19. Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt. 2.20. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z Wykonawcą świadczącym usługi odbioru odpadów na terenie Gminy (m.in. pomocy przy odbiorze odpadów z nieruchomości przyległych do pasa drogowego na którym prowadzone są roboty). 2.21. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. zutylizowania we własnym zakresie nadmiaru gruntu. Utylizacji należy poddać również inne materiały pochodzące z rozbiórek. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy również miejsce na czasową zwałkę gruntu. Koszty powyższych prac Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym, 2. zagospodarowania we własnym zakresie i na swój koszt poza terenem Gminy Michałowice wszystkie materiały pochodzące z rozbiórek oraz nadmiar gruntu, 3. wykonania na swój koszt schematów lub rysunków roboczych, warsztatowych jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części, 4. zapewnienia bezpiecznej organizacji prac, 5. zabezpieczenia terenu budowy w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę, 6. zapewnić nadzór nad oznakowaniem drogowym i wprowadzonymi zmianami w organizacji ruchu. 2.22. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 2.23. Wykonawca w czasie prowadzenia prac zobowiązany będzie do zapewnienia dojścia i dojazdu do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzenia prac. 2.24. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie obejmuje również wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia nie ujęte w przedmiarach robót. 2.25. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI 2.25.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru umowy. Ostateczny termin zostanie podany przez Wykonawcę w złożonej ofercie (stanowi kryterium oceny złożonych ofert). 2.25.2. Okres gwarancji rozpoczyna swój bieg od daty odbioru wykonywanych robót. 2.25.3. Szczegółowy opis dotyczący gwarancji znajduje się w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2; Pełnomocnictwo do reprezentacji (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach