Przetargi.pl
Wymiana sieci azbestowo – cementowej na rury PE ul. Dworcowa w miejscowości Płośnica oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Płośnica

Urząd Gminy Płośnica ogłasza przetarg

  • Adres: 13206 Płośnica, ul. Dworcowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 236 968 008 , fax. 236 968 005
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Płośnica
    ul. Dworcowa 52
    13206 Płośnica, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 236 968 008, fax. 236 968 005
    REGON: 54089000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana sieci azbestowo – cementowej na rury PE ul. Dworcowa w miejscowości Płośnica oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Płośnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn. Wymiana sieci azbestowo – cementowej na rury PE ul. Dworcowa w miejscowości Płośnica oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Płośnica Zakres prac w ramach poszczególnych inwestycji obejmuje: 1) Wymiana sieci azbestowo – cementowej na rury PE ul. Dworcowa w miejscowości Płośnica: zakres zadania obejmuje wymianę sieci azbestowo – cementowej na rury PE w m. Płośnica przy ul. Dworcowej, ul. Młyńskiej oraz przy ul. Kościelnej (na odcinku wyjazd w kierunku Koszelew) . Łączna długość sieci do wymiany to 852 mb w tym rury fi 160 – 455,2 mb, rury fi 125 – 138,5 mb, ruty fi 110 – 160 mb. Ponadto w ramach zadania należy wykonać tymczasowy by – pas o długości 160 mb fi 110. Zakres zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa stanowiąca załączniki do niniejszej SIWZ tj.: Załącznik nr 1.1 Projekt budowlany, Załącznik nr 2.1. Kosztorys ofertowy, Załącznik nr 3.1 Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych . 2) Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Płośnica. Zakres zadania obejmuje przebudowę przyłączy wodociągowych w m. Płośnica do budynków jednorodzinnych przy ul. Dworcowej 76 i ul. Działdowskiej 4 oraz 6 . Przyłącza wodociągowe PE 90, 32 L=199,1 mb. Zakres zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowo – kosztorysowa stanowiąca załączniki do niniejszej SIWZ tj.: Załącznik nr 1.2. Projekt budowlany, Załącznik nr 2.2. Kosztorys ofertowy, Załącznik nr 3.2. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, Wykonawca nie określa maksymalnej ilości części na jakie może wykonawca może złożyć oferty. Zamawiający dzieli zamówienia na następujące części: 1) Część 1 pn. Wymiana sieci azbestowo – cementowej na rury PE ul. Dworcowa w miejscowości Płośnica oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Płośnica kod CPV: 45231300-8 2) Część 2 pn. Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Płośnica. kod CPV: 45231300-8 Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych Części zawiera pkt 3.1 niniejszej SIWZ, 3.3. Zamówienie stanowi roboty budowlane dla których wymagane zgłoszenie robót budowlanych . Zamawiający posiada wszystkie wymagane zezwolenia do rozpoczęcia realizacji robót budowlanych objętych zamówieniem. 3.4. Dostępność dla osób niepełnosprawnych i wszystkich użytkowników. Zakres prac nie ma wpływu na dostępność dla osób niepełnosprawnych i pozostałych użytkowników. 3.5 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 3.6. Zamawiający ustanowi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących wysokościach: 1) Wymiana sieci azbestowo – cementowej na rury PE ul. Dworcowa w miejscowości Płośnica: 4000,00 zł 2) Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Płośnica: 680,00 zł Uwaga: Wykonawca wnosi wadium na każdą część na jaką składa ofertę. 2. Forma wniesienia wadium: 1) forma pieniężna; 2) poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancja bankowa; 4) gwarancja ubezpieczeniowa; 5) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 .). 3. Sposób wniesienia wadium. 1) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej: a) należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego nr 67 8215 1029 2002 0021 4609 0004 z dopiskiem: wadium w postępowaniu na Wymiana sieci azbestowo – cementowej na rury PE ul. Dworcowa w miejscowości Płośnica oraz przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Płośnica część…….(wpisać nr części w zależności na jaką część wadium jest wnoszone); b) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 14.05.2018 r. do godz. 10.00, przy czym za moment wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu środków na konto Zamawiającego, c) wadium w pieniądzu Zamawiający przechowuje nieoprocentowanym na rachunku bankowym; 2) W przypadku wniesienia wadium w jednej z form określonej w pkt 9.2 pkt 2-5 SIWZ a) dokument musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 PZP; b) dokument musi obejmować cały okres związania ofertą c) oryginał gwarancji, poręczenia należy złożyć najpóźniej w dniu składania ofert tj. do 14.05.2018 r. do godz. 1100 w Sekretariacie Zamawiającego (I Piętro). Natomiast kopie dokumentu gwarancji lub poręczenia należy umieścić w jednym opakowaniu z ofertą. 4. Zamawiający zwraca wadium a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 PZP dotyczącego przesłanek zatrzymania wadium; b) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), b) wskazanie beneficjenta Gmina Płośnica c) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), d) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), e) gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie”. 6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy PZP zawarte w art. 45 i 46. 7. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę lub gdy prawo do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego. 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy Kapitałowej składane w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej wspólnie przez Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego; - złożenie oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo winno zostać załączone do oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Pełnomocnictwo w przypadku gdy prawo do reprezentacji wykonawcy składającego ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach