Przetargi.pl
wymiana rozdzielnicy głównej, wewnętrznych i zewnętrznych linii zasilających oraz instalacji w klatkach schodowych B i E w Państwowym Teatrze Wybrzeże w Gdańsku, łącznie z wykonaniem dokumentacji projektowej

Państwowy Teatr "Wybrzeże" ogłasza przetarg

  • Adres: 80-834 Gdańsk, ul. Świętego Ducha 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3011836 , fax. 058 3012046
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowy Teatr "Wybrzeże"
    ul. Świętego Ducha 2 2
    80-834 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3011836, fax. 058 3012046
    REGON: 00027910800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwybrzeze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana rozdzielnicy głównej, wewnętrznych i zewnętrznych linii zasilających oraz instalacji w klatkach schodowych B i E w Państwowym Teatrze Wybrzeże w Gdańsku, łącznie z wykonaniem dokumentacji projektowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest - wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej wymiany rozdzielnicy głównej, wewnętrznych i zewnętrznych linii zasilających oraz instalacji w klatkach schodowych B i E w Państwowym Teatrze Wybrzeże w Gdańsku i jeśli to konieczne - uzyskanie pozwolenia na budowę zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, - wymiana rozdzielnicy głównej, wewnętrznych i zewnętrznych linii zasilających oraz instalacji w klatkach schodowych B i E w Państwowym Teatrze Wybrzeże w Gdańsku, - wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów, - przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi rozdzielnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 312130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20.000 zł (słownie dwadzieścia tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego w specjalności : a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponuje osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do projektowania, która jest członkiem Izby Samorządu Zawodowego w specjalności : a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają doświadczenie w zakresie realizacji zamówienia o podobnym charakterze (roboty instalacyjne elektryczne) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum 3 realizacje na kwotę minimum 500.000,00 zł brutto każda. 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w pkt. 1 ppkt. 6 musi spełnić każdy z wykonawców (dokumenty wskazane w § 10 pkt. 1 ppkt. 1 i 2 SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu), warunki wskazane w pkt. 1 ppkt. 1-5 mogą być spełnione łącznie. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia potwierdzające ich spełnianie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy sporządzić w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami w postaci następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 4) dokumenty stwierdzające, że osoby wyszczególnione w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 3 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane w § 9 pkt 1 ppkt 2 i ppkt 3 SIWZ, 5) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - na potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w §9 pkt 1 ppkt 4 SIWZ. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 2-5 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 należy złożyć w formie oryginału. 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa w ofercie: a) dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2. b) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 1, jednakże jedynie w zakresie nie podlegania wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Kopie dokumentów, o których mowa w pkt 2 muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dokument dotyczy lub przez jego pełnomocnika. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 9. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów załączników, oświadczeń) mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania powoduje wykluczenie Wykonawcy z przetargu na każdym jego etapie, zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatrwybrzeze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach