Przetargi.pl
Wymiana rejestratorów w budynkach SGGW w Warszawie Sprawa nr DIiNT/27/2012

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5931480 , fax. 22 5931481
  • Data zamieszczenia: 2012-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego
    ul. Nowoursynowska 166 166
    02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5931480, fax. 22 5931481
    REGON: 00000178400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana rejestratorów w budynkach SGGW w Warszawie Sprawa nr DIiNT/27/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa, montaż i uruchomienie rejestratorów w budynkach SGGW w Warszawie : 1) budynek nr16 VIP wymiana 1 szt. rejestratora, 2) budynek 37 wymiana 1 szt. rejestratora f-my Aper, 3) budynek 33, wymiana 2 szt. rejestratorów , 4) budynek 23, wymiana 1 szt. rejestratora, 5) kompleks budynków przy ul. Rakowieckiej, wymiana 4 szt. rejestratorów . Zamówienie o wartości mniejszej od kwot określonych na podst. art. 11 ust 8 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323331007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sggw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach