Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 329 095 , fax. 166 329 095
- Data zamieszczenia: 2020-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 31
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 166 329 095, fax. 166 329 095
REGON: 65002153300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgkim.lubaczow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wymiana prasy do odwadniania osadu na oczyszczalni ścieków w Lubaczowie” w ramach zadania inwestycyjnego pn; „Modernizacja Oczyszczalni Ścieków” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) demontaż prasy osadu Andritz VS 10 MI z urządzeniami towarzyszącymi 2) rozbiórka fundamentu pod istniejącą prasą 3) wykonanie fundamentu pod nowa prasę osadu 4) przebudowę instalacji wod.-kan i elektrycznej w pomieszczeniu prasy 5) zakup, montaż, rozruch technologiczny nowej prasy osadu z urządzeniami towarzyszącymi o następujących wymaganiach: Prasa osadu: - Urządzenie winno być wykonane wyłącznie ze stali nierdzewnej co najmniej AISI304. - Prasa winna być wyposażona w niezależnie napędzany zagęszczacz wstępny, bębnowy bądź taśmowy, zintegrowany z prasą lub stanowiący oddzielne urządzenie. - Prasa winna być wyposażona w automatyczny system (pneumatyczny bądź hydrauliczny) regulacji położenia taśmy. - Prasa winna być wyposażona w pneumatyczny lub hydrauliczny system naciągu taśmy. - Szerokość taśm filtracyjnych prasy winna być co najmniej 1500 mm. - Przepustowość max. w granicach 15-20 m3/h. - Prasa wyposażona w osłony boczne, tacę zbierającą filtrat z prasy zakończoną króćcem do podłączenia do kanalizacji oraz osłony wszelkich części ruchomych (materiał stal nierdzewna lub tworzywo sztuczne). Osłony powinny być wyposażone w okienka rewizyjne lub osłony powinny być częściowo wykonane jako ażurowe w celu obserwacji pracy urządzenia - System sterowania prasą wyposażony w ekran dotykowy wyświetlający wszystkie informacje związane z pracą prasy i występującymi podczas pracy stanami awaryjnymi. Sterownik wyposażony w rejestr występujących błędów podczas pracy stacji odwadniania. System sterowania ma umożliwić włączenie ręczne każdego napędu z panelu ( szczególnie jeśli chodzi o pracę prasy i zagęszczacza wstępnego - Oferowana prasa nie może stanowić rozwiązania prototypowego i powinna być sprawdzona w praktyce eksploatacyjnej. Dostawca dołączy wykaz wykonanych co najmniej 2-ch robót polegających na montażu oferowanej prasy osadu wraz z dokumentami zawierającymi opinie potwierdzające, że urządzenie pracuję poprawnie, oraz zawierającymi informacje na temat obiektu, na którym pracuje urządzenie oraz datę rozpoczęcia pracy. - Sprężarka (wg wymogów dla oferowanej prasy) Zespół przygotowania polielektrolitu - zbiornik wykonany ze stali nierdzewnej AISI304 o pojemności 1500l, - pompa emulsji z regulacją przepływu od 10 do 100%, maks. wydajność 16l/h, - pojemnik zasypowy (pojemność 75 l) z pokrywą, podajnik śrubowy sproszkowanego polielektrolitu wraz z zamontowanym wewnątrz zsypu rozdrabniaczem ze stali nierdzewnej AISI 304, - zespół kontroli dostarczania wody o przepływie od 200 do 2000 l/h, składający się m.in. z przepływomierza, zaworu ręcznego, zaworu elektromagnetycznego, filtra wody, reduktora ciśnienia z ciśnieniomierzem, - czujnik poziomu polielektrolitu, - dwa mieszadła wolnoobrotowe, dwu łopatkowe, ze stali nierdzewnej AISI 304, - elektroniczna tablica kontrolna ze sterownikiem cyfrowym i wyświetlaczem, - śrubowa pompa polielektrolitu o bezstopniowej regulacji przepływu 0,2 – 1 m3/h, obudowa żeliwna Zespół odzysku wody płuczącej - zbiornik ze stali nierdzewnej o pojemności zapewniającej pozyskanie wody do płukania taśmy prasy w ilościach 100% pokrycia zapotrzebowania na wodę płuczącą, wyposażony w tablicę kontrolno-sterującą, elektrozawór, zawór zwrotny, czujnik poziomu cieczy, króćce dopływu i przelewu, zawór spustowy denny, Pompa osadu - bezstopniowa regulacja przepływu 4÷20m3/h, w obudowie żeliwnej 3. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do instalowanych urządzeń komplet dokumentów: - pełna instrukcja obsługi urządzeń w języku polskim, - katalog części zamiennych, - dokumenty CE, 4. Wykonawca dostarczy dokumenty na podstawie których dokonuje się rejestracji urządzenia przez Urząd Dozoru Technicznego - jeżeli wymagają tego przepisy szczególne. 5. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i potwierdzi to wydaniem stosownych zaświadczeń. 6. Wymagania dotyczące serwisu 1) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował serwisem gwarancyjnym i pogwarancyjnym na zamontowane urządzenia zlokalizowanym na terenie kraju. 2) Wymagany czas reakcji serwisu – 48 godzin od zgłoszenia. 7. Dodatkowe uwagi: - Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie, nie dopuszcza się przerwy w pracy oczyszczalni ścieków - wykonawca zapewni funkcjonowanie prasy zastępczej przez okres wykonywania prac. - Zdemontowane urządzenia stanowią własność zamawiającego, powstałe odpady z demontażu i wbudowania urządzeń nie obciążają Wykonawcy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 2) Projekt budowlany (załącznik nr 11 do SIWZ). 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1b PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
Dodano: 2024-03-28 - "Remont i konserwacja elewacji budynku kościoła parafialnego w Żurawicy wraz z dociepleniem dobudówki"
Dodano: 2024-03-28 - Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
Dodano: 2024-03-27 - Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej
Dodano: 2024-03-27 - „Budowa parkingu przy PSP Nr 3” oraz „Budowa edukacyjnego miasteczka rowerowego przy PSP Nr 3 w Nisku”
Dodano: 2024-03-26 - Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Żarnowcu” - inwestycja realizowana będzie w ramach programu „Olimpia”.
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku biblioteki, lokalnego muzeum oraz punktu informacji turystycznej”.
Dodano: 2024-03-25 - Remont łazienek wraz z zakupem wyposażenia oraz zakup i montaż klimatyzacji w pomieszczeniach budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Starej Wsi.
Dodano: 2024-03-23 - Utrzymanie dróg i składów przejściowych drewna oraz zjazdów ze szlaków zrywkowych będących w zarządzie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2024 roku – postępowanie I
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja i rozbudowa Domu Kultury w Rudniku nad Sanem – etap II
Dodano: 2024-03-21