Przetargi.pl
Wymiana posadzki w świetlicy Szkoły Podstawowej Nr 15 ul. Lisia 37 w Zielonej Górze

Szkoła Podstawowa Nr 15 im. 4 Dywizji Wojska Polskiego w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-098 Zielona Góra, ul. Lisia 37
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4531777 , fax. 068 4531778
  • Data zamieszczenia: 2012-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 15 im. 4 Dywizji Wojska Polskiego w Zielonej Górze
    ul. Lisia 37 37
    65-098 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4531777, fax. 068 4531778
    REGON: 97054226000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp15.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana posadzki w świetlicy Szkoły Podstawowej Nr 15 ul. Lisia 37 w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana posadzki w świetlicy Szkoły Podstawowej Nr 15 ul.Lisia 37 w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze: 2.1.Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót- stanowiącą załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ; 3. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 3.1. Demontaż posadzki z paneli 3.3.1 Przygotowanie podłoża 3.3.2 Montaż posadzki z tworzyw 3.3.3 Wywiezienie gruzu i odpadów wraz z utylizacją 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w STWiOR, o którym mowa w pkt 3.2. SIWZ oraz kosztorysie ofertowym robót - stanowiącym załącznik Nr 8 do niniejszej SIWZ; 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 5.1.organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 5.2.pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 5.3.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 5.4.ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 5.5.zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; 5.6.zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 5.7.po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp15.bipzielonagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach