Nadleśnictwo Świebodzin w Świebodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Wojska Polskiego 3
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3822001 , fax. 068 3823926
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Świebodzin w Świebodzinie
ul. Wojska Polskiego 3 3
66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
tel. 068 3822001, fax. 068 3823926
REGON: 97004020900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana posadzki tarasu i okładzin schodów, wymiana balustrad tarasowych i schodowych w budynku C w Ośrodku Wypoczynkowym LEŚNIK w Łagowie u.Chrobrego 10. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wymiana posadzek tarasowych: Zerwanie istniejących okładzin schodów tarasowych z płytek gresowych, wyrównanie podłoża, założenie nowych okładzin schodowych z płyt kamienia naturalnego z podstopnicami i z cokolikami, zerwanie istniejącej posadzki z płytek gresowych, zerwanie podkładu betonowego i obróbek blacharskich tarasowych następnie założenie izolacji z papy termozgrzewalnej, warstwy dociskowej zbrojonej i zdylatowanej, pokrycie warstwą płynnej folii 2xkrotnie, ułożenie płytek mrozoodpornych gresowych w kolorze beżowym z cokolikami, założyć nowe obróbki blacharskie (dokładny opis technologii i materiałów w specyfikacji wykonania robót), łącznie do wymiany 185,0m2 powierzchni posadzek i schodów, 2. Wymiana balustrad tarasowych i schodowych Demontaż istniejących balustrad drewnianych tarasowych prostych i schodowych pochyłych, montaż nowych balustrad tarasowych i schodowych, stalowych spawanych z kształtowników stalowych zimnogiętych, ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze brazowym (dokładny opis technologii i materiałów w specyfikacji wykonania robót), łącznie do wymiany 70,0m balustrad. Roboty do wykonania w czynnym obiekcie (tylko w fragmentach możliwe jest wyłączenie z użytkowania) w Ośrodku Wypoczynkowym w Łagowie ul.Chrobrego 10, pow.świebodziński woj.lubuskie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedłożył aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby osoba nadzorująca z ramienia wykonawcy roboty budowlane posiadała uprawnienia budowlane oraz należała do właściwej Izby Inżynierów, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42. ze zm.), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50.000,00 zł. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ), 2.Na potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga aby wykonawca dostarczył dokumenty stwierdzające, że osoba, które będzie kierować robotami budowlanymi, posiadała wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i dostarczył zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r.o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz.42. ze zm.), 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50.000,00 zł. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca złoży pisemne oświadczenie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lp.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Międzyrzeczu ul. Malczewskiego 3
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie Remontu w DS. Vicewersal; znak sprawy: RA-Z-01/2016
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Sulechowie ul. Wojska Polskiego 39
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-05-18 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego.
Dodano: 2016-05-10 - Remont rynien, rur spustowych, podbitki okapu i elementów dachu budynku i dachów zespołów wejściowych budynku mieszkalnego Wędrzyn 53
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-04-27 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego
Dodano: 2016-04-18 - Remont pompowni Gościmiec
Dodano: 2016-04-15 - POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZNEGO CZĘŚCIOWEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: CZĘŚĆ I: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE CZĘŚĆ II: OKABLOWANIE SIECIOWE BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE.
Dodano: 2016-03-09