Przetargi.pl
Wymiana posadzki hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi w Policach przy ul. Siedleckiej 2b

Ośrodek Sportu i Rekreacji w Policach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Siedlecka 2b
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3175479 , fax. 091 3175479
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Policach
    ul. Siedlecka 2b 2b
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3175479, fax. 091 3175479
    REGON: 81266152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.police.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana posadzki hali sportowej wraz z robotami towarzyszącymi w Policach przy ul. Siedleckiej 2b
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót zgodnie z ogolna specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarem robótbedacych odpowiednio załącznikiem nr 2, 2a i załącznikiem nr 3 (3a, 3b, 3c, 3d) do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium: 5.700 zł (pięć tysięcy siedemset zł). Wadium może być wnoszone: - w pieniądzu (wpłacone jedynie przelewem na rachunek bankowy OSiR), - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto nr 61-1020 4795 0000 9102 0078 0395 w banku PKO BP I/O Szczecin. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca winien przedstawić dowód, iż przelew został dokonany w/w terminie. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu powinno być w oryginale zamieszczone w ofercie. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Zamawiająy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń wymaganych w zał. nr 1 do SIWZ lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: - jeżeli upłynął termin związania ofertą, - jeżeli Zamawiający uniewarzni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Dyspozycje w zakresie wypłat wadium dla wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże do kasy w ciągu 2 dni roboczych od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą i wniesienia przez niego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wkonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonaia umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: a) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawu Prawo zamówień publicznych, b) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, c) zatrudniający osobę posiadającą uprawnienia budowlane i należącą do izby IB, która będzie kierować robotami, d) którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia zbliżone do obecnego zamówienia (posadzka sportowa) i przedstawią min. 2 referencje. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na zasadzie, spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkuje wykluczeniem Wykonawcy i uznaniem jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia wadium. Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 5. Kosztorys ofertowy na roboty w oparciu o przedmiar robót otrzymany od Zamawiającego (zał. nr 3a-d) i ogólną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 2, 2a). Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). Wskazanie osób upranionych do podejmowania zobowiązań w imieniu Wkonawców (dla spółek cywilnych lub konsorcjum - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o zamówienie publiczne). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane przawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał prawem przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oswiadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 6. Polisa ubezpieczenoiwa potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. Wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) zbliżonych co do zakresu z obecnym zamówieniem - posadzka sportowa (min. 2 obiekty) - wg zał. nr 7. Referencje od poprzednich zamawiających, w których zawarte są informacje stanowiące potwierdzenie prawidłowego wykonania zamówień opisanych w wykazie - wg zał. nr 7 (referencje od min. 2 zamawiających). Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - wg zał. nr 8. z załączeniem kserokopii uprawnień i kwalifikacji zatrudnionego przez Wykonawcę pracownika, który będzie kierować robotami oraz robotników, także ewentualnych podwykonawców, ewentualnie zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy wymaganego potencjału osobowego, który uzyska od innego podmiotu. Wykaz i charakterystyka sprzętu , transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia - wg zał. nr 8, ewentualnie zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia Wykonawcy sprzętu, który uzyska od innego podmiotu. Określenie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg zał. nr 9. Oferowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg zał. nr 10. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dla wbudowanych materiałów: - Certyfikat FIVB (Międzynarodowej Federacji Siatkówki, aprobata do rozgrywek międzynarodowych), - Certyfikat IHF (Międzynarodowej Federacji Piłki Ręcznej, aprobata do rozgrywek międzynarodowych), - Opis nawierzchni - karta techniczna, - Świadectwo trudnozapalności, atest higieniczny, aprobata techniczna - Dokumenty wystawione przez uprawnione europejskie jednostki certyfikujące, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni. Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie. Każda informacja powinna byż podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy pod rygorem nieważności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na wykonane roboty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.police.pl www.osir.police.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach