Zespół Sportowych Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg
- Adres: 81-384 Gdynia, ul. Władysława IV 54
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 620-56-55 , fax. 0-58 620-56-55
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Sportowych Szkół Ogólnokształcących
ul. Władysława IV 54 54
81-384 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 0-58 620-56-55, fax. 0-58 620-56-55
REGON: 00283715600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA POSADZEK W SALACH LEKCYJNYCH W BUDYNKU ZESPOŁU SPORTOWYCH SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W GDYNI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie posadzki parkietowej w salach lekcyjnych w budynku Zespołu Sportowych Szkół Ogólnokształcących w Gdynia. ROBOTY BUDOWLANE Prace rozbiórkowe: -rozbiórka parkietu -skucie posadzek - zesz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu -prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, -spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych, -w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 1 robotę budowlaną na wykonanie budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej, o wartości netto minimum 40 000,00 zł, - wykażą się osobami które posiadają uprawnienia ogólnobudowlane. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone od pkt 2 do pkt 4 mogą spełniać łącznie, z tym że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta Wykonawcy musi zawierać:wypełniony formularz oferty - o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz ofertowy, aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli, odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości netto minimum 40.000,00 zł, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania - o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców.Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3 wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie: osób które posiadają następujące uprawnienia:jedna z osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane Do oferty należy dołączyć uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców.Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 3 Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. Wykaz prac, które Wykonawca powierzy podwykonawcom o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. Kosztorys ofertowy.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/BIPInfo/4776_.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ceglanej elewacji i pomieszczeń budynku nr 3 w kompleksie przy ulicy 17 marca 20 w Malborku dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
Dodano: 2016-07-26 - Rozbiórka budynku nr 71 - magazyn ogólnego przeznaczenia w Jednostce Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2016-07-25 - Remont budynków nr 16 i 25 oraz wymiana nawierzchni w kompleksie wojskowym przy ulicy 17 Marca 20 w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2016-07-20 - Remont pomieszczeń w budynku nr 12 w kompleksie wojskowym przy ulicy 17 Marca 20 w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2016-07-20 - Remont leśniczówki Sławutówko
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym na budynku mieszkalnym jednorodzinnym - leśniczówki Rybno
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa budynku jednorodzinnego Leśniczówki Marianowo przy ul. Gniewowskiej 55 w Redzie.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa pomieszczenia w Hali Ergo Arena
Dodano: 2016-07-14 - Budowa budynku magazynowego z przeznaczeniem w budownictwie militarnym i obrony cywilnej zabezpieczonego systemem alarmowym w kompleksie wojskowym w Redzikowie - zadanie 13756
Dodano: 2016-06-23 - Remont budynku nr 11 w kompleksie wojskowym przy ulicy Jagiellońskiej 16 w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2016-06-08