Przetargi.pl
Wymiana posadzek w salach lekcyjnych i ciągach komunikacyjnych, wymiana stolarki drzwiowej oraz malowanie sal lekcyjnych w ZSO w Świeciu

Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Gimnazjalna 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3312264 , fax. 052 3312264
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
    ul. Gimnazjalna 3 3
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3312264, fax. 052 3312264
    REGON: 09314142000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana posadzek w salach lekcyjnych i ciągach komunikacyjnych, wymiana stolarki drzwiowej oraz malowanie sal lekcyjnych w ZSO w Świeciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegają na: a) remoncie sześciu sal lekcyjnych, który obejmuje: demontaż istniejących posadzek oraz remont istniejących podłoży, montaż wykładzin z tworzyw sztucznych PCV łącznie z wykonaniem cokołów, wykonanie gładzi gipsowych na sufitach i ścianach, malowanie ścian powyżej lamperii farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, rur instalacji centralnego ogrzewania i lamperii farbami olejnymi; b) odnowieniu holu na parterze łącznika budynku szkoły, który polega na pomalowaniu ścian farbami emulsyjnym i wymianie sześciu kompletów drzwi; c) remoncie holu głównego i wiatrołapu budynku szkoły, który obejmuje: zdemontowanie istniejącej boazerii, wykonanie oblicowania ścian do wysokości 1,8m beżowymi płytami z piaskowca, wymianę posadzek na posadzki z płyt piaskowca w kolorze czerwono - beżowym; obłożeniu płytami piaskowca biegów klatki schodowej między budynkiem głównym a łącznikiem oraz schodów i podestów we wiatrołapie, odnowieniu dwóch betonowych poidełek, wymianę balustrad i poręczy na klatkach schodowych, wymianę pięciu kompletów drzwi, wykonanie tynków szlachetnych oraz pomalowanie ich farbami emulsyjnymi, odrestaurowanie ozdobnego napisu nad wewnętrznymi drzwiami wejściowymi do szkoły; d) remoncie sekretariatu i gabinetu dyrektora, który obejmuje naprawę wewnętrznych tynków na stropach i ścianach wraz z malowaniem farbami emulsyjnymi, wymianę podłogi łącznie z legarami w gabinecie dyrektora oraz wymianę wykładziny podłogowej w sekretariacie; e) wymianie dwóch kompletów drzwi do auli; f) wykonaniu zabezpieczenia budynku na wypadek pożaru, który obejmuje demontaż istniejących drzwi na klatki schodowe oraz montaż dwóch ognioodpornych drzwi w formie rolet przy klatkach schodowych na poziomie parteru, wykonanie instalacji elektrycznej wykrywającej pożar z montażem centrali, budowę dwóch nowych korytarzy ze ścianami ognioodpornymi REI 60 na poddaszu oraz montażu drzwi ognioodpornych EI 30 na poddaszu między nowymi korytarzami a przestrzenią strychową; g) wykonaniu instalacji odgromowej; h) montażu czujników wykrywania dymu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452623217
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu 1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 3. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 Pzp: 1) Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona, 2) Zamawiający poprawia inne omyłki (nieistotne) polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W tym przypadku Wykonawca w terminie trzech dni od dnia doręczenia zawiadomienia może nie zgodzić się na poprawienie omyłki, 3) Zamawiający odrzuca ofertę art. 89 ust.1 pkt 2, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt 3 Pzp. 4) Wykonawca, który nie złoży wymaganych w SIWZ dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie spełni innych wymagań określonych w Pzp, SIWZ, innych przepisach obowiązującego prawa lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 Pzp. 5)Zgodnie z art. 26 ust. 3 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. W przypadku, gdy pomimo uzupełnienia dokumentów oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania Zamawiający nie wzywa Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów. 6)Zgodnie z art. 26 ust. 4 Pzp Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 7)Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzieleniu zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności obejmującej przedmiot zamówienia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: 1) wskazanie przez Wykonawcę kierownika budowy w branży konstrukcyjno- budowlanej wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualną przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budowlanych oraz kserokopie nadanych uprawnień budowlanych; 2) wykaz (z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat dwóch robót budowlanych - popartych dokumentami (przedłożenie referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania) - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający żąda, aby wykonawca wskazał dwie roboty budowlane o wartości równej, wyższej lub zbliżonej do wartości (co najmniej 75%) zaaferowanej ceny za wykonanie przedmiotowego zadania. 3. Dokumenty potwierdzające warunki znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia: 1) polisa - aktualna na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Oświadczenia: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (z wykorzystaniem załączonego wzoru - Załącznik Nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach